Gå til innhold

Foundation - hvilken farge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gå til anskaffelse av en foundation fra Bare Minerals, men er usikker på fargen jeg skal velge,...

Jeg bruker det aller lyseste pudderet og concealeren til Clinique, men hvilken foundation tilsvarer den fargen? Fair? Fairy light? light?

(Hadde opprinnelig tenkt meg til hudpleier for å få kjøpt, men fikk vite av en venninne at hun måtte ut med 700kr for sin foundation, og da det er så billig på nettet har jeg heller råd til en bommert,...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er svinvanskelig å bestemme farge ut fra bilder; du må vite om du har varm eller kald undertone i huden. Jeg vil tippe for eksempel 1.2 (hos essential dayspa kan du kjøpe prøvepakke med foundation, løst pudder og solpudder, pluss kost. Det følger også en instruksjonsvideo med. Husker ikke prisen, men ca 40-50% mindre enn hos hudpleier. Der koster settet 599,-).

Kan du ikke stikke innom en hudpleier og se på fargene før du bestiller?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vet ikke hvordan jeg videføre linker,men håper å hjelpe likevell.Gå inn på essentialdayspa, klikk på Bare Escentual,klikk videre på loose foundation,rull ned til loose foundation.klikk på den første REVIEW til venstre.rull ned til Mabsy sitt innlegg og klikk på den linken hun har ,der ser du fargene ,du kan forstørre de.

Skrevet

Du kan få demo hos hudpleier uten å kjøpe, i forbindelse med annen behandling, og uansett kan du se på fargene som Ethereal sier. Bare si at du har lyst til å prøve, men ikke er sikker på om du skal kjøpe akkurat nå.

På Magic på Oslo city står stativet med BE framme slik at man kan prøve selv.

Ellers vil jeg tro du skal ha enten 1.0 eller 1.2. Jeg har kjøpt prøvepakken med 1.2 (1.0 finnes ikke i den), og synes den passer bra til meg. Jeg pleier å bruke den lyseste eller nest lyseste fargen i foundation, og det lyseste av pudder og concealer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...