AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #1 Skrevet 23. september 2015 Leser mye flott om grønn te (og kaffe) Men kan man kjøpe liksom, Lipton sine grønn te poser? Eller er det mer avansert enn det? Kan noen gi meg litt informasjon og tips rundt dette? Setter pris på svar Anonymous poster hash: 44abf...2ca
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #2 Skrevet 23. september 2015 Sjekk i helsekostbutikk. Anonymous poster hash: c4b66...6d0
Zzyzx Skrevet 23. september 2015 #3 Skrevet 23. september 2015 Grønn te er digg, men det skjer ikke mirakler om du begynner å drikke det. I så tilfelle burde jeg vært en superfit supermodell med superhelse for lenge siden, og det er jeg ikke. Det kan kanskje være andre og mer subtile helseeffekter av å drikke grønn te, men det er stort sett ikke noe man merker noe til i det daglige uansett. 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #4 Skrevet 23. september 2015 Grønn te er grønn te. Tepose fra Lipton er ikke noe annereledes enn helt vanlig grønn te. Men altså, 90% av det du leser er svada, og kraftig overdrevet. Det er ikke noe magisk med grønn te. Det er antioksidanter i det, som i så mye annen mat. Helt ok, og ikke noe farlig å drikke, men heller ikke noe Magi. Anonymous poster hash: 5c37e...9da 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #5 Skrevet 23. september 2015 Hm... Da så, takk for svar Holder meg mest sannsynlig til vanlig te jeg da Anonymous poster hash: 44abf...2ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå