AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #1 Skrevet 23. september 2015 Både på facebook og innimellom her inne også, ber folk om å stemme på dem i en konkuranse de har deltat i. Typisk bildekonkurranse, der den med flest stemmer vinner. Vinnerene av slike konkurranser blir jo ikke alltid det beste bidraget, men den som er mest populær/bruker nettverket for alt det er verdt/sosiale medier best. Dette har irritert meg litt, så innimellom går det en liten faen i meg, når folk tigger etter stemmer. Så da går jeg inn på konkurrransen og stemmer på et annet bidrag. Noen som gjør det samme? Anonymous poster hash: a8b9f...f1f 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #2 Skrevet 23. september 2015 Ja, jeg gjør det samme Anonymous poster hash: e43d9...4e1
Sugerøret Skrevet 23. september 2015 #3 Skrevet 23. september 2015 Da stemmer jeg aldri.Dummeste jeg vet om.Gamle damer som hyler " Stem på pusen miiiiiiiiin "
Okapi Skrevet 23. september 2015 #4 Skrevet 23. september 2015 Stemmer aldri av lojalitet, og blir nesten i sabotasjehumør av stemmetigging. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå