AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #1 Skrevet 22. september 2015 Møtte ei på byen med den sykeste kjemien jeg har vært borti. Masse teasing og tafsing osv, men ikke noe mer. Møttes igjen helga etter, hadde snakka masse på melding og snap osv.. EKSTREM god match. Full pakke denne helga, heftigste sexen jeg har hatt noen gang... Vi er begge enige om at vi ikke ønsker noe seriøst, pga. div ting og historikk osv i begges liv. Men, hun sliter med å møte meg bare for å møte meg, hvis dere skjønner. Har møttes edru, men da var hun tilfeldigvis veldig nære der jeg bor pga. jobb. Går også helt fint når vi begge er ute. Hun er redd for å like meg for godt, så selve initiativet blir en dørstokkmil som holder henne tilbake. Hva bør jeg gjøre? Det er ekstremt intenst på meldinger og telefon døgnet rundt.. Kjenner jeg sliter med å ha et type forhold der hun nesten like gjerne kunne bodd i Kina. Jeg takler fint at det ikke blir noe seriøst, men trenger noe mer enn bare å snakke inn i evigheten. Har prøvd å friste, pushe litt, osv... Har vurdert å begynne å holde litt tilbake, og se om det kan hjelpe. Men det er liksom ikke helt meg det heller. Anonymous poster hash: 5228f...07c
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #2 Skrevet 22. september 2015 Alfa omega her er jo at dere blir enige om dere vil noe mere eller bare sex . Viktig at dere begge er enige slik at ikke den andre parten blir såra.vær ærlig med deg selv ,- vil hun noe mer og ikke du - da lar du henne gå ! Lykke til Anonymous poster hash: 84cfd...6c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå