AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #1 Del Skrevet 22. september 2015 Jeg eeelsker disse leppestiftene, og vil gjerne høre hvilke andre bruker! Selv har jeg Lady Danger, Faux, Mocha, Shanghai Spice, Ravishing, Ruby Woo, og So Chaud Shanghai Spice og So Chaud er mine soleklare favoritter!Anonymous poster hash: f191f...098 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koko458 Skrevet 23. september 2015 #2 Del Skrevet 23. september 2015 Party Line, Diva, Modesty, How Tropical, Creme Cup, og Viva Glam 2 som er favoritten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SRC Skrevet 23. september 2015 #3 Del Skrevet 23. september 2015 Har for mange til å huske antallet (flaut), men favorittene er Faux, Twig, Velvet Teddy og Honeylove Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peppermyntete Skrevet 23. september 2015 #4 Del Skrevet 23. september 2015 Russian red! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest earlgrey Skrevet 23. september 2015 #5 Del Skrevet 23. september 2015 Har iallefall hatt altfor mange igjennom årene, så nå prøver jeg å begrense meg så de ikke skal bli dårlige At the moment har jeg jubilee (min all time favoritt), angel, hue, russian red, ravishing, chatterbox og costa chic :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kanelsnurr Skrevet 24. september 2015 #6 Del Skrevet 24. september 2015 Syrup, Plumful, Captive, Party line, Viva glam I, og All fired up Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #7 Del Skrevet 24. september 2015 Noen som har noen tips til en vinrød leppestift? selv har jeg bare plink! Anonymous poster hash: 9ac87...73b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jupin Skrevet 24. september 2015 #8 Del Skrevet 24. september 2015 Cremecup - perfekt til hverdags Viva Glam II Oxblood Please Me Blankety - bruker den mest om jeg vil ha litt ombre-lepper Ruby Woo - vurderer sterkt å kjøpe meg primeren fra MAC bare på grunn av denne. Ruby Woo er matt, og sitter utrolig lenge, men den er strevsom å ta på seg da den virkelig ikke glir lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #9 Del Skrevet 24. september 2015 Jeg har Mac Donalds. Det er liksom litt sånn ketchup-farget, på en måte. Anonymous poster hash: d64a7...62e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #10 Del Skrevet 25. september 2015 Noen som har noen tips til en vinrød leppestift? selv har jeg bare plink! Anonymous poster hash: 9ac87...73b Russian red Anonymous poster hash: f191f...098 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 25. september 2015 #11 Del Skrevet 25. september 2015 Cremecup - perfekt til hverdags Viva Glam II Oxblood Please Me Blankety - bruker den mest om jeg vil ha litt ombre-lepper Ruby Woo - vurderer sterkt å kjøpe meg primeren fra MAC bare på grunn av denne. Ruby Woo er matt, og sitter utrolig lenge, men den er strevsom å ta på seg da den virkelig ikke glir lett. Jeg sliter med Ruby Woo av samme grunn som du sier. Sliter også med at den på en måte smuldrer opp mot midten av leppene pga den er så matt! Prøvde primer fra Hm og den sugde... ble bare verre. er sp trist me Ruby Woo, for den er fantastisk fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 25. september 2015 #12 Del Skrevet 25. september 2015 Jeg har bare to, men vil ha alle!!! Neida... joda... Creme In Your Coffee Ruby Woo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. september 2015 #13 Del Skrevet 26. september 2015 Viva Glam II, Syrup og Patentpolish Lip Pencil i Spontanious. Sistnevnte kommer jeg nok til å kjøpe omigjen og i flere farger, jeg ELSKER den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SRC Skrevet 26. september 2015 #14 Del Skrevet 26. september 2015 Noen som har noen tips til en vinrød leppestift? selv har jeg bare plink! Anonymous poster hash: 9ac87...73b Diva Den er helt super, men veldig "tørr" i konsistens, så ha på leppomade under. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dårris Skrevet 26. september 2015 #15 Del Skrevet 26. september 2015 Ingen. Mac tester på dyr. Men likte merket veldig godt da de ikke testet, de hadde mange fine leppestifter og lipglosser. Håper de tar til fornuft og slutter å teste, da får de ihvertfall meg som kunde igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persephone Skrevet 27. september 2015 #16 Del Skrevet 27. september 2015 Syrup, Film Noir og Odyssey er klart favorittene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #17 Del Skrevet 27. september 2015 Diva Den er helt super, men veldig "tørr" i konsistens, så ha på leppomade under. Takk for tips har faktisk primeren til MAC, den funker veldig fint! Anonymous poster hash: 9ac87...73b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dricka Skrevet 27. september 2015 #18 Del Skrevet 27. september 2015 Plumful. Fargen blir veldig fin med liplineren Soar under Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 3. oktober 2015 #19 Del Skrevet 3. oktober 2015 Jeg har kjøpt meg en ny leppestift Kjøpte "Dare You" og den er såå fin nå på høsten. Men jeg er stadig på leting etter den perfekte, mørke, burgunderrøde leppestiften... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #20 Del Skrevet 4. oktober 2015 Visste ikke de testet på dyr! Blir dere ikke tørre på leppene av de? Har 10-11 stykker. Etter bare et par timers bruk blir leppene så tørre at jeg ikke kan påføre nytt lag, må da inn med noe annet. Disse er chreemsheen og lustre. Og verre blir det på vinteren. Bruker lipsyl resten av dagen og natten. Men samme problem dagen etter. Anonymous poster hash: 6f220...808 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå