Gå til innhold

Gutten min er "spillegal"

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har nettopp flyttet inn til kjæresten min. Ingen av oss har jobb -enda. "Problemet" mitt er at han synes det er greit å spille data i 4 timer i strekk annenhver dag. Synes dette er mye jeg :roll:

Jeg har ikke så mamge venner her oppe, siden jeg har flyttet helt fra Oslo til Tromsø. Han liker ikke at jeg kjeder meg. Men jeg vet at han innerst inne vil spille 4 timer annenhver dag så jeg vil ikke nekte han. Men blir trist fordi han ikke vil være sammen med meg de fire timene annenhver dag istedenfor å spille. Men kan jo ikke forvente at han er samme meg 24 timer i døgnet. Men jeg kjeder meg når han spiller. Han kan ikke ta pause i spillet for det er et spill hvor det ikke går an. Så det blir liksom 4 timer non stop med spilling. Er det rart av han å ville spille så mye eller er jeg vanskelig?? :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ganske lenge i strekk. Men han har jo heller ikke plikt til å underholde deg til enhver tid. Tren, les bok , se tv eller finn på noe annet.

Gjest Anonymous
Skrevet

Men er rart at han heller vil spille enn å være med meg...

Skrevet

Er det egentlig så veldig rart? 4 timer annenhver dag er da virkelig ikke mye. Etter hva du sier har dere ikke jobb enda noen av dere, antar det betyr at dere tilbringer nesten all resten av tiden sammen med hverandre. Og det er mye tid det...

Man må gi hverandre litt pusterom - egne hobbyer er bra og betyr slett ikke at man ikke er glad i partneren sin!

Mitt råd til deg - skaff deg noe å drive med på egen hånd. Ikke forvent at samboeren din skal underholde deg 24/7. Det er det i lengden ingen som klarer, eller trives med.

Gjest Anonymous
Skrevet
Er det egentlig så veldig rart? 4 timer annenhver dag er da virkelig ikke mye. Etter hva du sier har dere ikke jobb enda noen av dere, antar det betyr at dere tilbringer nesten all resten av tiden sammen med hverandre. Og det er mye tid det...

Man må gi hverandre litt pusterom - egne hobbyer er bra og betyr slett ikke at man ikke er glad i partneren sin!

Mitt råd til deg - skaff deg noe å drive med på egen hånd. Ikke forvent at samboeren din skal underholde deg 24/7. Det er det i lengden ingen som klarer, eller trives med.

Han har byttet til at han vil spille 4 timer hver dag nå.

Men han gjør det bare hvis det er greit for meg. Jeg vet at han innerst inne vil dette så vil ikke nekte han det.

Skrevet

4 timer annenhver dag er ikke mye, særlig ikke når en er arbeidsledig.

Skrevet

irriterende egenskap at kjæresten er klistret foran en skjerm...men finn deg noe å gjøre...ikke vent på han...om du hele tiden tar initiativ blir han til slutt apatisk. finn deg en hobby som opptar deg- da vil han sikkert savne deg etter hvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...