AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #1 Skrevet 22. september 2015 Om en jente hadde sittet og strøket deg på ryggen og små koset med deg hele kvelden, hadde du sagt fra om du ikke var interessert? Og synes dere det er flott at jenter tar initiativ til dialog eller hvor går grensen til "masing"? Anonymous poster hash: c5a50...83c
guttemann Skrevet 22. september 2015 #2 Skrevet 22. september 2015 Jeg synes bare det er smigrende at jenter tar initativ uansett om jeg er interessert eller ikke. grensen til masing går ved å ta kontakt igjen før jeg har svart på forrige melding. Unntaket er hvis det var en naturlig avslutning på samtalen pga. at det var sent e.l., da må hun gjerne starte en ny samtale en annen dag. Å fortsette å vise interesse etter at jeg faktisk har avvist henne blir også mas. Jeg regner med jeg hadde flyttet meg hvis noen støk på meg hele kvelden og jeg ikke var interessert. 3
Gjest PseudonymBruker Skrevet 22. september 2015 #3 Skrevet 22. september 2015 Om en jente hadde sittet og strøket deg på ryggen og små koset med deg hele kvelden, hadde du sagt fra om du ikke var interessert? Og synes dere det er flott at jenter tar initiativ til dialog eller hvor går grensen til "masing"? Jeg hadde sett etter hvor det skjulte kameraet var plassert
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #4 Skrevet 22. september 2015 he he, takk for innspill. Kan vel konkludere med at dersom man ikke er interessert, så sier man fra Anonymous poster hash: c5a50...83c 1
Gjest Herr Heftig Skrevet 22. september 2015 #5 Skrevet 22. september 2015 Jeg hater å bli strøket på ryggen. Det føles som om en edderkopp skal bite meg.
Gjest Skrevet 22. september 2015 #6 Skrevet 22. september 2015 Om en jente hadde sittet og strøket deg på ryggen og små koset med deg hele kvelden, hadde du sagt fra om du ikke var interessert? Og synes dere det er flott at jenter tar initiativ til dialog eller hvor går grensen til "masing"? Anonymous poster hash: c5a50...83c Om jeg ikke hadde vært interessert så hadde jeg sagt det. 3
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #8 Skrevet 22. september 2015 Vedkommende gjorde ikke noe direkte i retur, derfor blir man usikker... Men burde jo være et godt tegn at han lot meg fortsette da -TS Anonymous poster hash: c5a50...83c
Gjest Minesveiper Skrevet 22. september 2015 #9 Skrevet 22. september 2015 (endret) Vet ikke helt ts, kommer ann på situasjonen. At jeg koser med en dame betyr ikke nødvendigvis at jeg er romatisk interessert i henne. Liker veldig godt å kose. Vet jeg at en dame er interessert i meg og jeg ikke er interessert i henne tar jeg heller litt avstand. Dersom hun viser interesse aviser jeg ganske raskt egentlig for jeg vil ikke kaste vekk tiden hennes. Endret 22. september 2015 av Minesveiper
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #10 Skrevet 22. september 2015 Joda ser den, men la oss si at en dame du har kun kjent i kort tid koser masse på deg og beføler over lengre tid en kveld så må man vel like det, Jeg og er glad i kos, men lar jo ikke hvem som helst ta på meg uten videre. -TS Anonymous poster hash: c5a50...83c 1
tobey Skrevet 22. september 2015 #11 Skrevet 22. september 2015 Om en jente hadde sittet og strøket deg på ryggen og små koset med deg hele kvelden, hadde du sagt fra om du ikke var interessert? Og synes dere det er flott at jenter tar initiativ til dialog eller hvor går grensen til "masing"? Anonymous poster hash: c5a50...83c Jeg hadde sagt fra om jeg ikke var interessert. 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #12 Skrevet 22. september 2015 De fleste hadde vel gjort det? Om man ikke sier ifra, så gir man jo da eventuelle falske forhåpninger? -TS Anonymous poster hash: c5a50...83c 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #13 Skrevet 23. september 2015 De fleste hadde vel gjort det? Om man ikke sier ifra, så gir man jo da eventuelle falske forhåpninger? -TSAnonymous poster hash: c5a50...83c Nå er det jo engang sånn at menn er i stand til å ha sex med kvinner de vet er forelsket i dem, selv om de ikke føler noe tilbake, kun for sexen. Så jeg klarer absolutt å tenke meg en mann som kan la la en dame han ikke er interessert i, stryke han på ryggen i timesvis.. Anonymous poster hash: c0c30...ec5 3
Gjest Rocka69 Skrevet 23. september 2015 #14 Skrevet 23. september 2015 Vel, nå er jeg til tider plaget med at jeg ofte klør noe jævlig på ryggen, og de tilfellene kan jeg nesten "utnytte" et hvert menneske(uansett kjønn), dørkarmer, trær eller andre ting som gjør at ryggen blir klødd. Jeg kan bli ganske desperat under slike "anfall" Under et slikt "anfall", så kan det nok tenkes at en kvinne eller mann som er interessert i noe mer enn å være dagens kløpinne - kan misoppfatte dette. Men disse "anfallene" stilner gjerne av innen maks en halvtime. Har "anfallet" gitt seg, så sier jeg høflig tusen takk for at du hjalp meg med kløingen. Har jeg ikke hatt et kløanfall, så flytter jeg meg bare uten å si noe. Men flytter du da etter, og begynner på ryggen igjen - så sier jeg fra på en pen måte. Og hjelper ikke det heller, så bare forlater jeg åstedet.
Okapi Skrevet 23. september 2015 #15 Skrevet 23. september 2015 Litt usikker. Noen ganger er oppmerksomheten ålreit selv om man ikke er interessert i annet enn bekreftelse. 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #16 Skrevet 23. september 2015 Nå skal det sies at vi har hatt to anledninger til å ha sex, en gang på nach og kvelden før dette med berøringen, men begge av oss virker veldig forsiktige og ingen tok initiativ, så skjedde ikke mer enn litt klining. Har blitt veldig betatt av denne fyren, men han er vanskelig å skjønne seg på og ikke lett å tolke. -TS Anonymous poster hash: c5a50...83c
Gjest Gjest_Svampebobb1 Skrevet 23. september 2015 #17 Skrevet 23. september 2015 Om en jente hadde sittet og strøket deg på ryggen og små koset med deg hele kvelden, hadde du sagt fra om du ikke var interessert? Og synes dere det er flott at jenter tar initiativ til dialog eller hvor går grensen til "masing"? Anonymous poster hash: c5a50...83c Jeg hadde definitivt sagt fra om jeg ikke var interessert. Og ja, det er veldig flott når jenter tar initiativ . Grensen til masing er når jeg har sagt fra klart og tydelig at jeg ikke er interessert 2 ganger og må si fra for 3. gang. Jeg blir irritert når noen ikke tar et nei for et nei .
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #18 Skrevet 23. september 2015 Jeg hadde definitivt sagt fra om jeg ikke var interessert. Og ja, det er veldig flott når jenter tar initiativ . Grensen til masing er når jeg har sagt fra klart og tydelig at jeg ikke er interessert 2 ganger og må si fra for 3. gang. Jeg blir irritert når noen ikke tar et nei for et nei . Takk for innspill, Har tatt kontakt med han paa facebook, vi snakket litt men han saa min siste melding og har ikke svart, saa da er det vel han som maa ta neste steg, Anonymous poster hash: c5a50...83c
Gjest Gjest_Svampebobb1 Skrevet 23. september 2015 #19 Skrevet 23. september 2015 Takk for innspill, Har tatt kontakt med han paa facebook, vi snakket litt men han saa min siste melding og har ikke svart, saa da er det vel han som maa ta neste steg, Anonymous poster hash: c5a50...83c Bare hyggelig. Han burde ta neste steg, ja .
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #20 Skrevet 24. september 2015 Ja han burde det, tviler på at det skjer, min flaks likssom Men takk! Anonymous poster hash: c5a50...83c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå