Bmwjenten Skrevet 22. september 2015 #1 Skrevet 22. september 2015 (endret) Var masse baby edderkopper på stuebordet mitt iste,tok fram støvsugeren å støvsugde de. Men jeg lurer på hvor de kan ha komt fra, for var ikke sånn tidligere idag. Bor i en kjellerleilighet, og aldri opplevd lignende før. Jeg hater edderkopper, virkelig. Får helt angst av de Noen som har opplevd lignende eller vet hva jeg kan gjøre for at det ikke skjer igjen, noen gode insektsprayer etc? Var ikke tegn til større edderkopper eller edderkopp egg osv. Endret 22. september 2015 av Bmwjenten
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #3 Skrevet 23. september 2015 Var masse baby edderkopper på stuebordet mitt iste,tok fram støvsugeren å støvsugde de. Men jeg lurer på hvor de kan ha komt fra, for var ikke sånn tidligere idag. Bor i en kjellerleilighet, og aldri opplevd lignende før. Jeg hater edderkopper, virkelig. Får helt angst av de Noen som har opplevd lignende eller vet hva jeg kan gjøre for at det ikke skjer igjen, noen gode insektsprayer etc? Var ikke tegn til større edderkopper eller edderkopp egg osv. Håper du kastet støvsugerposen etterpå. På denne tiden av året trekker edderkoppene inn. Snakk med huseier om evnt å få sprayet leieligheten. Anonymous poster hash: 7ad69...4dc
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #4 Skrevet 5. oktober 2015 Bor i en kjellerleilighet Jeg hater edderkopper, virkelig. Får helt angst av de Hvis du virkelig er livredd edderkopper, så er det jo ingen logikk i at du bor i en kjeller (med mindre du ikke har råd til noe annet eller det ikke finnes andre steder å bo der du er). Permetrin-spray funker, du får den på Jernia blant annet. Anonymous poster hash: c5e95...7f4
Bmwjenten Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2015 Hvis du virkelig er livredd edderkopper, så er det jo ingen logikk i at du bor i en kjeller (med mindre du ikke har råd til noe annet eller det ikke finnes andre steder å bo der du er). Permetrin-spray funker, du får den på Jernia blant annet. Anonymous poster hash: c5e95...7f4 Har ikke råd til annet atm. Har kjøpt spray
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 5. oktober 2015 #6 Skrevet 5. oktober 2015 (endret) . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå