Gå til innhold

Baby edderkopper i hus?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Var masse baby edderkopper på stuebordet mitt iste,tok fram støvsugeren å støvsugde de. Men jeg lurer på hvor de kan ha komt fra, for var ikke sånn tidligere idag. Bor i en kjellerleilighet, og aldri opplevd lignende før. 

Jeg hater edderkopper, virkelig. Får helt angst av de  :(  :( Noen som har opplevd lignende eller vet hva jeg kan gjøre for at det ikke skjer igjen, noen gode insektsprayer etc? Var ikke tegn til større edderkopper eller edderkopp egg osv. 

Endret av Bmwjenten
Skrevet

Var masse baby edderkopper på stuebordet mitt iste,tok fram støvsugeren å støvsugde de. Men jeg lurer på hvor de kan ha komt fra, for var ikke sånn tidligere idag. Bor i en kjellerleilighet, og aldri opplevd lignende før. 

Jeg hater edderkopper, virkelig. Får helt angst av de  :(  :( Noen som har opplevd lignende eller vet hva jeg kan gjøre for at det ikke skjer igjen, noen gode insektsprayer etc? Var ikke tegn til større edderkopper eller edderkopp egg osv. 

Håper du kastet støvsugerposen etterpå. På denne tiden av året trekker edderkoppene inn. Snakk med huseier om evnt å få sprayet leieligheten.

Anonymous poster hash: 7ad69...4dc

• 2 uker senere...
Skrevet

Bor i en kjellerleilighet

Jeg hater edderkopper, virkelig. Får helt angst av de  :(  :(

Hvis du virkelig er livredd edderkopper, så er det jo ingen logikk i at du bor i en kjeller (med mindre du ikke har råd til noe annet eller det ikke finnes andre steder å bo der du er). 

Permetrin-spray funker, du får den på Jernia blant annet.

Anonymous poster hash: c5e95...7f4

Skrevet

Hvis du virkelig er livredd edderkopper, så er det jo ingen logikk i at du bor i en kjeller (med mindre du ikke har råd til noe annet eller det ikke finnes andre steder å bo der du er). 

Permetrin-spray funker, du får den på Jernia blant annet.

Anonymous poster hash: c5e95...7f4

Har ikke råd til annet atm. Har kjøpt spray :)

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...