AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #1 Skrevet 22. september 2015 Hei! Noen som har prøvd restylane til fjerning av acnearr? Hvordan ble resultatet og hvor lenge varer det? Takk for svar! Anonymous poster hash: a2448...4a1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #2 Skrevet 23. september 2015 Vil ikke resultatet bare vare 3-6 mnd da? Ellers vet jeg ikke, lurer på det selv Anonymous poster hash: 5257d...f3d
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #3 Skrevet 23. september 2015 Vil ikke resultatet bare vare 3-6 mnd da? Ellers vet jeg ikke, lurer på det selv Anonymous poster hash: 5257d...f3d Har lest flere steder at behandlingen er langvarig og noen også permanente.. Men det hadde vært greit å vite fra folk som har prøv det Anonymous poster hash: a2448...4a1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #4 Skrevet 23. september 2015 Har lest flere steder at behandlingen er langvarig og noen også permanente.. Men det hadde vært greit å vite fra folk som har prøv det Anonymous poster hash: a2448...4a1 Har fått gavekort på det, så kan oppdatere deg etter behandling, men er ikke før i november jeg har mulighet da Anonymous poster hash: 5257d...f3d
Safiye Skrevet 24. september 2015 #5 Skrevet 24. september 2015 Tråden er ryddet for reklame. - Pavilion, mod
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #6 Skrevet 24. september 2015 Har fått gavekort på det, så kan oppdatere deg etter behandling, men er ikke før i november jeg har mulighet da Anonymous poster hash: 5257d...f3d Ja, oppdater! Er superspent! Anonymous poster hash: a2448...4a1
Kaffejenta30 Skrevet 24. september 2015 #7 Skrevet 24. september 2015 Har fått gavekort på det, så kan oppdatere deg etter behandling, men er ikke før i november jeg har mulighet da Anonymous poster hash: 5257d...f3d Melder meg på oppdatering jeg også gjerne. Venter på laser-behandling, men vil tro det er litt som kan fikses på etter det også.
frk91 Skrevet 27. september 2015 #8 Skrevet 27. september 2015 Jeg har prøvd det! Måtte ha tre behandlinger med 6 ukers mellomrom, og ble ikke helt fornøyd med resultatet. Jeg ser mye bedre ut nå enn før jeg tok behandlingen, men jeg kommer ikke til å bli helt fornøyd før huden min er plettfri. Hudlegen anbefalte å ta a-vitamin behandling i 18 uker + kjemisk peeling i tillegg for å få helt perfekt hud.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #9 Skrevet 29. september 2015 Jeg har prøvd det! Måtte ha tre behandlinger med 6 ukers mellomrom, og ble ikke helt fornøyd med resultatet. Jeg ser mye bedre ut nå enn før jeg tok behandlingen, men jeg kommer ikke til å bli helt fornøyd før huden min er plettfri. Hudlegen anbefalte å ta a-vitamin behandling i 18 uker + kjemisk peeling i tillegg for å få helt perfekt hud. Kjenner til det selv, jeg kommer nok ikke til å bli fornøyd før huden min er plettfri jeg heller.. Hva betalte du for restylanebehandlingene til sammen og hvor lenge varer/varte det? Anonymous poster hash: a2448...4a1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #10 Skrevet 29. september 2015 Jeg har prøvd det! Måtte ha tre behandlinger med 6 ukers mellomrom, og ble ikke helt fornøyd med resultatet. Jeg ser mye bedre ut nå enn før jeg tok behandlingen, men jeg kommer ikke til å bli helt fornøyd før huden min er plettfri. Hudlegen anbefalte å ta a-vitamin behandling i 18 uker + kjemisk peeling i tillegg for å få helt perfekt hud. Oi, 3? Måtte du ut med 15.000,- da? Har et gavekort på dette til èn behandling og det er på 5000,- Anbefaler ikke kjemisk peeling om du vil ha plettfri hud, mulig jeg har vært uheldig men gjorde dette for et år siden og akne-arrene er helt uforandret. Anonymous poster hash: 5257d...f3d
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #11 Skrevet 29. september 2015 Oi, 3? Måtte du ut med 15.000,- da? Har et gavekort på dette til èn behandling og det er på 5000,- Anbefaler ikke kjemisk peeling om du vil ha plettfri hud, mulig jeg har vært uheldig men gjorde dette for et år siden og akne-arrene er helt uforandret. Anonymous poster hash: 5257d...f3d Hvilken type kjemisk peeling tok du eller hva het den? Er ganske stort utvalg på markedet. Har kun undersøkt litt og det ser ut som om Obagi blue peel er veldig bra Anonymous poster hash: a2448...4a1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #12 Skrevet 29. september 2015 Hvilken type kjemisk peeling tok du eller hva het den? Er ganske stort utvalg på markedet. Har kun undersøkt litt og det ser ut som om Obagi blue peel er veldig bra Anonymous poster hash: a2448...4a1 Husker ikke hva den het, men det var Obagi (ikke bluepeel) og den var medium dyp. Huden generelt ble glødende men null effekt på arrene som var hele poenget med behandlingen Anonymous poster hash: 5257d...f3d
frk91 Skrevet 29. september 2015 #13 Skrevet 29. september 2015 Kjenner til det selv, jeg kommer nok ikke til å bli fornøyd før huden min er plettfri jeg heller.. Hva betalte du for restylanebehandlingene til sammen og hvor lenge varer/varte det? Husker ikke eksakt pris, men tror jeg betalte 2-3000 per behandling, så ca 8000kr kanskje. Hudlegen sa at det måtte tre behandlinger til for å få best mulig resultat. Jeg tok siste behandling i mars, og har ikke opplevd at resultatet har blitt dårligere enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå