Gå til innhold

kan du gi meg en underholdene side?

Aquarius

Anbefalte innlegg

Akkurat nå kjeder jeg meg. Da mener jeg at jeg VIRKERLIG

k

j

e

d

e

r

m

e

g

!

!

Jeg har lest gjennom de mest interessante innleggene her inne. Og nå vet jeg ikke hva jeg skal finne på! Kan noen være så snill å anbefale noen underholdene internettsider?

Hvis

du

gadd

å lese

hele

innlegget

mitt

(som egentlig ikke var så langt)

du

også

kjede

deg! :wink:

Derfor

kan

du

anbefale

en

gøy

nettside

til

meg :D

Pliiiz! Hjelp en som virkelig kjeder seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klikket meg inn på hjemmesiden din, dette var det som møtte meg:

My sexy website was recently hacked into and all of the contents have been deleted.

The one and only Wo-Hen will be back soon with new pictures!

View/Sign Guestbook

Det besøket kurerte ikke akkurat kjedsomheten min. Flere tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du sa ifra... du kan jo gå inn på www.radiator.no en homo/lesbe side... hvis du trodde kvinner var nærtagende... så bare vent til du slår av en prat med lesber... fytterakkern, hodt på å drukne av bare latter flere ganger... still spørsmål som ; "er det sant at homofile ble mishandlet som barn" eller "den egentlig grunnen til at damer blir lesber skyldes mental forvirring".... det er utrolig at folk kan bli så sinna.. og det i år totusenogto!

Men hvis ikke det heller moror deg, send en mail til Epostadresse slettet. Hege (mod.) så sender dem deg gratis kondomer vederlagsfritt....

Det er helt sjukt hva man kan få gratis på nett... eller gå inn på www.klaraklok.no siden... den er kolossal... sånne spørsmål som "hei-jeg-er-en-gutt-på-14-som-tenner-på-legoklossene-mine" og de dritseriøse svarene fra helsesøster... "jammen det er helt normalt det"....

Rart ungdommen ler av oss?

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...