Gjest Captain Hook Skrevet 20. september 2015 #1 Skrevet 20. september 2015 Unge mødre går meg på nervene! De skal bare ha penger penger og penger! Går å viser på puppen sin ute blant folk bare for "ungen skal ha mat" nei de vil gjøre menn kåt.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #2 Skrevet 20. september 2015 Unge mødre går meg på nervene! De skal bare ha penger penger og penger! Går å viser på puppen sin ute blant folk bare for "ungen skal ha mat" nei de vil gjøre menn kåt. Dette kan like godt være en over 25 som en under. Anonymous poster hash: 38431...77e 1
Gjest Captain Hook Skrevet 20. september 2015 #3 Skrevet 20. september 2015 Dette kan like godt være en over 25 som en under.Anonymous poster hash: 38431...77e Flere under. De over tar som oftest mer hensyn.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #4 Skrevet 20. september 2015 Unge mødre går meg på nervene! De skal bare ha penger penger og penger! Går å viser på puppen sin ute blant folk bare for "ungen skal ha mat" nei de vil gjøre menn kåt. Jeg trodde Norge hadde kommet et hakk lenger med dette med amming. Nei, jeg vil ikke gjøre menn kåte da jeg ammer barnet mitt i offentligheten og nei, jeg kan faktisk ikke vente med å mate barnet noen timer til vi kommer hjem og NEI, jeg kommer inne til å sitte inne hjemme i ett år fordi noen føler seg støtt av å se konturene av mine pupper mens jeg ammer. Herregud, se en annen vei da mann! Hilsen "gammel" morAnonymous poster hash: 69909...fb7 6
Gjest Captain Hook Skrevet 20. september 2015 #5 Skrevet 20. september 2015 Jeg trodde Norge hadde kommet et hakk lenger med dette med amming. Nei, jeg vil ikke gjøre menn kåte da jeg ammer barnet mitt i offentligheten og nei, jeg kan faktisk ikke vente med å mate barnet noen timer til vi kommer hjem og NEI, jeg kommer inne til å sitte inne hjemme i ett år fordi noen føler seg støtt av å se konturene av mine pupper mens jeg ammer. Herregud, se en annen vei da mann! Hilsen "gammel" morAnonymous poster hash: 69909...fb7 Slutt i det minste å amme på kafeer og restauranter der folk prøver å spise i fred.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #6 Skrevet 20. september 2015 Slutt i det minste å amme på kafeer og restauranter der folk prøver å spise i fred. Så du kan spise i fred, men et lite barn skal ikke få sin mat? Du bør holde deg hjemme, du kan fort treffe på noen som spiser og siden det plager deg...... Et kvinnebryst er først og fremst der for et lite barn, ikke for deg og din kuk! Anonymous poster hash: 0ec1b...7ba 6
Gjest Captain Hook Skrevet 20. september 2015 #7 Skrevet 20. september 2015 Så du kan spise i fred, men et lite barn skal ikke få sin mat? Du bør holde deg hjemme, du kan fort treffe på noen som spiser og siden det plager deg...... Et kvinnebryst er først og fremst der for et lite barn, ikke for deg og din kuk!Anonymous poster hash: 0ec1b...7ba Jeg kan ikke styre kuken xD Ammende kvinner kan gjemme seg litt når andre sitter å spiser. Ikke sitte der med puppen fremme og tro de eier hele verden og kan gjøre som de vil og gi faen i alle andre pga de har et barn!
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #8 Skrevet 20. september 2015 Jeg kan ikke styre kuken xD Ammende kvinner kan gjemme seg litt når andre sitter å spiser. Ikke sitte der med puppen fremme og tro de eier hele verden og kan gjøre som de vil og gi faen i alle andre pga de har et barn! Og spedbarn kan ikke styre sulten. Hvorfor skal et spedbarn gjemmes vekk når det får mat? Det spiser det også. Anonymous poster hash: 29f20...b64 7
GammelKaktus Skrevet 21. september 2015 #9 Skrevet 21. september 2015 Jeg kan ikke styre kuken xD Ammende kvinner kan gjemme seg litt når andre sitter å spiser. Ikke sitte der med puppen fremme og tro de eier hele verden og kan gjøre som de vil og gi faen i alle andre pga de har et barn! 2
Gjest Captain Hook Skrevet 21. september 2015 #10 Skrevet 21. september 2015 Og spedbarn kan ikke styre sulten. Hvorfor skal et spedbarn gjemmes vekk når det får mat? Det spiser det også.Anonymous poster hash: 29f20...b64 Tenk hvis alle skulle sitte på en kafé med puppene ute.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #11 Skrevet 21. september 2015 Flere under. De over tar som oftest mer hensyn. Da har nok vi sett forskjellig, for de jeg kjenner/vet om som er unge er ofte mer sjenerte enn eldre. Anonymous poster hash: 38431...77e 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #12 Skrevet 21. september 2015 Har ingen personlige meninger angående unge mødre. Tror det kommer veldig an på ressurser og personlighet, som mange andre sier her... Jeg kan ikke styre kuken xD Ammende kvinner kan gjemme seg litt når andre sitter å spiser. Ikke sitte der med puppen fremme og tro de eier hele verden og kan gjøre som de vil og gi faen i alle andre pga de har et barn! Kanskje du ikke kan styre kuken din, men du kan da styre holdningene dine. En baby kan forresten ikke styre sulten sin, og at ammende mødre skal holde seg inne i et halvt år og kanskje mer i tilfelle babyen plutselig skal bli sulten er mer å forvente enn at vi kan godta offentlig amming. Det er faktisk ikke verre enn å se en annen vei. De har erfart mange ammende kvinner på kafe, men jeg kan ikke huske at jeg har sett noen som har ''vist seg frem'' som du nesten sier. Heller tvert imot, at de har virket litt sjenerte og gjemt seg litt vekk. Pupper er forresten skapt for å amme babyer, ikke skapt som seksuell pynt til oss menn. Gå tilbake under steinen din. Hilsen mann som overhodet ikke har problemer med å ''styre kuken sin'' når jeg ser en ammende kvinne. Anonymous poster hash: c5580...0c8 4
Gjest Captain Hook Skrevet 21. september 2015 #13 Skrevet 21. september 2015 (endret) Har ingen personlige meninger angående unge mødre. Tror det kommer veldig an på ressurser og personlighet, som mange andre sier her... Kanskje du ikke kan styre kuken din, men du kan da styre holdningene dine. En baby kan forresten ikke styre sulten sin, og at ammende mødre skal holde seg inne i et halvt år og kanskje mer i tilfelle babyen plutselig skal bli sulten er mer å forvente enn at vi kan godta offentlig amming. Det er faktisk ikke verre enn å se en annen vei. De har erfart mange ammende kvinner på kafe, men jeg kan ikke huske at jeg har sett noen som har ''vist seg frem'' som du nesten sier. Heller tvert imot, at de har virket litt sjenerte og gjemt seg litt vekk. Pupper er forresten skapt for å amme babyer, ikke skapt som seksuell pynt til oss menn. Gå tilbake under steinen din. Hilsen mann som overhodet ikke har problemer med å ''styre kuken sin'' når jeg ser en ammende kvinne.Anonymous poster hash: c5580...0c8 Hvorfor dekke seg til med klær i det hele tatt? Vi er jo i 2015. Folk maser om at kvinner går for lettkledd men å vise frem puppen er greit. Endret 21. september 2015 av Captain Hook
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #14 Skrevet 21. september 2015 Hvorfor dekke seg til med klær i det hele tatt? Vi er jo i 2015. Folk maser om at kvinner går for lettkledd men å vise frem puppen er greit. Jeg synes kvinner skal ha rett til å gå med akkurat de klærne de føler for, også. Hvis en mann ikke greier å styre seg eller ser ned på en kvinne fordi hun har på seg et kort skjørt eller en magetopp sier det mer om han enn henne. Om sommeren er det varmt, og da ser jeg at mange andre menn tar av seg tskjortene. At kvinner skal gå rundt og svette er jo ironisk som bare det. Vi er i 2015 som du sier. Synes forøvrig du sporer av denne tråden, kanskje du heller skal lage din egen om offentlig amming og lettkledde kvinner... Forstod heller ikke parallellen med lettkledde kvinner og fremvisning av pupper. Kvinner som ammer viser faktisk ikke frem puppen sin for å provosere deg eller å vise seg frem, men fordi barnet er sultent. Jeg er glad for at de fleste menn jeg kjenner har like holdninger som meg, og jeg håper kvinner ser at flesteparten av menn faktisk ikke har slike holdninger som du har. Lykke til videre.... Anonymous poster hash: c5580...0c8 1
Gjest Captain Hook Skrevet 21. september 2015 #15 Skrevet 21. september 2015 (endret) Jeg synes kvinner skal ha rett til å gå med akkurat de klærne de føler for, også. Hvis en mann ikke greier å styre seg eller ser ned på en kvinne fordi hun har på seg et kort skjørt eller en magetopp sier det mer om han enn henne. Om sommeren er det varmt, og da ser jeg at mange andre menn tar av seg tskjortene. At kvinner skal gå rundt og svette er jo ironisk som bare det. Vi er i 2015 som du sier. Synes forøvrig du sporer av denne tråden, kanskje du heller skal lage din egen om offentlig amming og lettkledde kvinner... Forstod heller ikke parallellen med lettkledde kvinner og fremvisning av pupper. Kvinner som ammer viser faktisk ikke frem puppen sin for å provosere deg eller å vise seg frem, men fordi barnet er sultent. Jeg er glad for at de fleste menn jeg kjenner har like holdninger som meg, og jeg håper kvinner ser at flesteparten av menn faktisk ikke har slike holdninger som du har. Lykke til videre....Anonymous poster hash: c5580...0c8 Sorry men jeg er ikke nikkedukke til kvinner selv om andre menn er det. Jeg har mine egne meninger jeg. Det må dere bare tåle. Jeg har svart jeg hva jeg synes om unge mødre. Endret 21. september 2015 av Captain Hook
Gothminister Skrevet 21. september 2015 #16 Skrevet 21. september 2015 Jeg kan ikke styre kuken xD Ammende kvinner kan gjemme seg litt når andre sitter å spiser. Ikke sitte der med puppen fremme og tro de eier hele verden og kan gjøre som de vil og gi faen i alle andre pga de har et barn! Det er da deilig å se noen gode pupper rundt om i samfunnet. Selv om jeg ikke er noen stor puppe digger. Så må de da få dra frem puppen der det måtte passe. Så nyt synet i stede.
Gjest Captain Hook Skrevet 21. september 2015 #17 Skrevet 21. september 2015 Det er da deilig å se noen gode pupper rundt om i samfunnet. Selv om jeg ikke er noen stor puppe digger. Så må de da få dra frem puppen der det måtte passe. Så nyt synet i stede. Jeg nyter synet jeg så lenge det er ei jeg synes er fin.
Gothminister Skrevet 21. september 2015 #18 Skrevet 21. september 2015 Jeg nyter synet jeg så lenge det er ei jeg synes er fin. Ja og derfor burde stygge damer holde sin pupp innenfor sine hjemlige omgivelser. Det bør tas hensyn til oss skuelystne menn.
Maleficenta Skrevet 21. september 2015 #19 Skrevet 21. september 2015 Ja og derfor burde stygge damer holde sin pupp innenfor sine hjemlige omgivelser. Det bør tas hensyn til oss skuelystne menn. Haha captain hook er meg en fin en. Er greit å amme offentlig så lenge man er pen. Er man stygg får man holde seg hjemme så lenge man ammer. Hehe. Jaja. Det er bra han ikke er diktator 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #20 Skrevet 22. september 2015 Hahahaha Captain Hook. Det har tatt litt tid, men etter du har dukket opp i et par (mange) tråder blir det du skriver bare "artiar" og "ARTIAR".Anonymous poster hash: 32d6f...0a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå