Heihei999 Skrevet 22. september 2015 #1 Skrevet 22. september 2015 Hei, jeg er veeldig usikker på hva jeg skal være på halloween.. Vil ikke være noe veldig dristig/slutty heller noe litt gøy..Er det noen av dere som har noen tips til hva jeg kan kle meg ut som??
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #2 Skrevet 22. september 2015 Løvinne? Stort fokus på sminke/ansiktsmaling, rugsete hår, nude kjole, fake gullarmbånd/fotlenker Anonymous poster hash: 576a1...1c1 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #3 Skrevet 22. september 2015 Hei, jeg er veeldig usikker på hva jeg skal være på halloween.. Vil ikke være noe veldig dristig/slutty heller noe litt gøy..Er det noen av dere som har noen tips til hva jeg kan kle meg ut som?? Kledde meg ut som en elg engang. Ble stor slager. Skilte meg mye ut fra slutty-(sett inn alle varianter) og dro mere menn selv om jeg var ikledd noe som liknet en onepice og hadde horn.Anonymous poster hash: e9b88...98d 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #4 Skrevet 23. september 2015 Kledde meg ut som en elg engang. Ble stor slager. Skilte meg mye ut fra slutty-(sett inn alle varianter) og dro mere menn selv om jeg var ikledd noe som liknet en onepice og hadde horn.Anonymous poster hash: e9b88...98d Å kle seg vulgært er utdatert og ganske kjedelig. Kreative og artige kostymer som går litt utenfor det vanlige vekker interesse, så jeg tror gjerne på at du fikk positiv oppmerksomhet fra menn. Anonymous poster hash: 81fcc...c23
peppermyntete Skrevet 23. september 2015 #5 Skrevet 23. september 2015 Jeg gikk som en Harry Potter karakter i fjor, og det blir antagelig det samme i år! Du kan gå som gresk gudinne (med lang kjole i stede for rumpekort), superhelt, kul Disney dame (brave, pocahontas, Belle). Peach fra Mario hvis du liker sånt, game of thrones/walking dead karakter.
Fredsmegleren Skrevet 23. september 2015 #6 Skrevet 23. september 2015 Har selv planer om å kle meg ut som en kvinnelig Cæsar / romersk/gresk kvinne. Tror ikke folk er så nøye på det Blir en hvit gresk inspirert kjole som jeg allerede har, en laurbærkrans, bølgete hår, gladiatorstøvler(med gulltråd som pynt), fake romer-inspirerte gullsmykker, metallisk lett sminke, "gullbelte" rundt livet. Tenkte også å ha med meg noen lilla druer til verten Hadde riktignok ca. alle delene av kostymet fra før, kanskje ikke så kreativt da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå