AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #1 Del Skrevet 22. september 2015 Jeg er 36 år og tisset på meg når jeg sov. jeg våknet av at jeg kjente det var vått. dyne, laken og overmadrass var gjennombløtt. Jeg har aldri gjort d før og føler meg helt ille... mannen min sov v siden av meg og jeg løy å sa jeg måtte skifte pga nattesvette, men jeg tror han skjønte det allikevel. vi har et bra forhold, men jeg klarte rett og slett ikke si noe... jeg sov skikkelig tungt da det skjedde for jeg kan ikke huske en drøm eller noe. jeg har tidligere drømt at jeg tisser på do, og styrtet til do, men alltid rukket det... Er dette helt unormalt av en voksen dame? ellers har jeg ingen problemer med at jeg tisser på meg eller noe, men når jeg drikker tar det ikke langt tid før jeg må på do.... Anonymous poster hash: f2c15...0b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 22. september 2015 #2 Del Skrevet 22. september 2015 Du er ikke den eneste. Jeg har selv gjort nr 2! i søvne Jeg hadde vært ute kvelden før da og drukket en del, så jeg var dypt inne i drømmeland. Jeg var ikke høy i hatten når jeg våknet og oppdaget hva som hadde skjedd. Unormalt? Nei, vil ikke si det. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #3 Del Skrevet 22. september 2015 Det er sånn som skjer. Men gjentar det seg bør du gå til lege bare for å sjekke at alt er ok Skjønner at det ikke er noe du har lyst å annonsere offentlig, men du trenger ikke å skamme deg i forhold til mannen din. Shit (eller tiss) happens! Anonymous poster hash: baf32...3c9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #4 Del Skrevet 22. september 2015 Du er ikke den eneste. Jeg har selv gjort nr 2! i søvne Jeg hadde vært ute kvelden før da og drukket en del, så jeg var dypt inne i drømmeland. Jeg var ikke høy i hatten når jeg våknet og oppdaget hva som hadde skjedd. Unormalt? Nei, vil ikke si det. Haha "drit"bra! Var det diare eller lå du og "trykket" den ut liksom? Anonymous poster hash: baf32...3c9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 22. september 2015 #5 Del Skrevet 22. september 2015 (endret) Haha "drit"bra! Var det diare eller lå du og "trykket" den ut liksom? Anonymous poster hash: baf32...3c9 Hadde trykket den ut. Våknet dagen derpå og kjente at den lå mellom bena mine Endret 22. september 2015 av Kittykat 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 22. september 2015 #6 Del Skrevet 22. september 2015 Haha "drit"bra! Var det diare eller lå du og "trykket" den ut liksom? Anonymous poster hash: baf32...3c9 Hvordan kan hun vite om hun trykket den ut om hun lå å sov? Jeeeg, tisset bare på meg selv som barn, sov veldig tungt som barn også så våknet ikke før det var for sent ._. I voksen alder, sover jeg fortsatt tungt, men har ikke tisset på meg selv på 22-23år Har derimot gjort #2 i halvsøvne, jeg trodde det var en fis, men når det ble bløtt...Så var det jo noe annet, men de dagene ble jeg i veldig dårlig form også..Så lå syk ei ukes tid med omgangssyke ._. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #7 Del Skrevet 22. september 2015 Anonymous poster hash: f9b61...ae2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 22. september 2015 #8 Del Skrevet 22. september 2015 Dette kan skje alle Jeg tror trygt du kan dele oppleelsen med kjæresten din. Etter sjokket vil du kanskje humoren i det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 23. september 2015 #9 Del Skrevet 23. september 2015 Jeg kan huske at jeg en gang drømte at jeg skulle vanne en blomst... I samme sekund våkna jeg, og styrta ut på do. Ellers har det vel ikke vært noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #10 Del Skrevet 23. september 2015 Gjorde det samme en gang da jeg var ca 20... Utrolig ubehagelig opplevelse og ikke minst flaut😆 Men aldri skjedd igjen så tror der er normalt om det er et engangstilfelle...Anonymous poster hash: e7a96...89b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Artemiss Skrevet 23. september 2015 #11 Del Skrevet 23. september 2015 Fort gjort! Dette er ikke noe du burde skamme deg over, eller skjule for mannen din for den saks skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 23. september 2015 #12 Del Skrevet 23. september 2015 Jeg våkner ofte av at jeg tror jeg har tisset på meg x) Da jeg jeg gjerne måttet tisse lenge, og bare drømt mange drømmer hvor jeg har vært på do eller noe. Heldigvis har det ikke skjedd meg i voksen alder ennå, men jeg venter på det! Det er flaut, men det er nok ikke uvanlig. Ser noen oppfordrer deg til å gå til lege, men det tror jeg er litt "hypokondersk". Bare husk å gå på do før du legger deg neste gang, så slipper du nok å oppleve det igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lipgloss Skrevet 23. september 2015 #13 Del Skrevet 23. september 2015 Dette har jeg også gjort,drømte at jeg var på donå tisset,men det var jeg ikke våknet av at det var bløtt overalt,ikke bry det om det,det kan skje alle,hadde også en episode hvor jeg bæsjet på meg selv når jeg var på jobb,det var ikke noe kjekt og fikk nesten panikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martine-1337 Skrevet 23. september 2015 #14 Del Skrevet 23. september 2015 Hvordan kan hun vite om hun trykket den ut om hun lå å sov? Kanskje hun drømte at hun satt på do for å drite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faith- Skrevet 23. september 2015 #15 Del Skrevet 23. september 2015 Haha, jeg tisset litt på meg for et års tid siden. Jeg måtte på do og våknet flere ganger og tenkte hver gang at jeg måtte stå opp å gå på do, men hver gang så sovnet jeg igjen. Til slutt så hadde jeg en skremmende virkelig drøm om at jeg satt på do og lot det stå til, hehe. Jeg bråvåknet med det samme og knep igjen, men rakk å bli en liten flekk på dynen jeg sov med mellom lårene. Jeg var skikkelig redd for at det skulle skje igjen, men det har ikke det. Jeg har nå fått for vane å klore meg litt på låret når jeg går på do på natten, for jeg har hørt at man ikke får til å kjenne smerte i drømme (vet ikke om det stemmer helt da), så det er blitt en slags test på at jeg faktisk er våken før jeg tisser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #16 Del Skrevet 23. september 2015 Jeg våkner ofte av at jeg tror jeg har tisset på meg x) Da jeg jeg gjerne måttet tisse lenge, og bare drømt mange drømmer hvor jeg har vært på do eller noe. Heldigvis har det ikke skjedd meg i voksen alder ennå, men jeg venter på det! Det er flaut, men det er nok ikke uvanlig. Ser noen oppfordrer deg til å gå til lege, men det tror jeg er litt "hypokondersk". Bare husk å gå på do før du legger deg neste gang, så slipper du nok å oppleve det igjen. Hvem har oppfordret til å gå til lege??? Ser ingen jeg. ...Anonymous poster hash: 4139a...961 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 23. september 2015 #17 Del Skrevet 23. september 2015 Hvem har oppfordret til å gå til lege??? Ser ingen jeg. ...Anonymous poster hash: 4139a...961 AB#3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 24. september 2015 #18 Del Skrevet 24. september 2015 Jeg våkner ofte av at jeg tror jeg har tisset på meg x) Da jeg jeg gjerne måttet tisse lenge, og bare drømt mange drømmer hvor jeg har vært på do eller noe. Heldigvis har det ikke skjedd meg i voksen alder ennå, men jeg venter på det! Det er flaut, men det er nok ikke uvanlig. Ser noen oppfordrer deg til å gå til lege, men det tror jeg er litt "hypokondersk". Bare husk å gå på do før du legger deg neste gang, så slipper du nok å oppleve det igjen. Profilbildet ditt ser tissatrengt ut. Kjenner nesten jeg må løpe på do! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 24. september 2015 #19 Del Skrevet 24. september 2015 Sikkert helt innafor, men hadde faktisk droppet å fortelle det til samboer. Unødvendig tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OhLydia Skrevet 24. september 2015 #20 Del Skrevet 24. september 2015 Eksen min tissa noen ganger i senga når han hadde drukket. Gjorde ikke noe stor sak ut av det akkurat . Litt ubehagelig å våkne fordi jeg blir våt men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå