Gå til innhold

Han prøvde å kjøre på katten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så en person idag som forsøkte å kjøre på en katt... Kjørte sakte, og da katten var nærme bilen gasset han på og styrte mot katten!!!! Sneiet katten :( den ble redd og løp sin vei, tror ikke den ble skadet. Dette er en person som var på vei for å hente barna sine på skole osv. Sjukt..... Har jo ingen beviser osv, men kan sånt anmeldes? Jeg hadde med mitt barn som var kjempeglad for å se en pus, og det hadde vært ekstremt traumatiserende for barnet om katten ble skadd..... Sånn i tillegg til at det er dyremishandling!!

Anonymous poster hash: 67898...4a3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde absolutt anmelde, så får politiet en ny, god historie til julebordet.

(Nei, ærlig talt! Dette er ingen ting).

Anonymous poster hash: 9bcb8...082
Skrevet

Huff, hvor var dette? Et sted med mange eller lite folk/hus? Kan flere ha sett det? Får helt vondt i kattehjertet mitt :( jeg ville nok anmeldt det, selvom det sikkert ikke hadde skjedd no

Anonymous poster hash: b52fd...c79

• Liker 2
Skrevet

Ikke overraskende. Ser folk som med vilje plasserer seg slik at de kjører i hjel pinnsvin.

Anonymous poster hash: a29a7...d7f

Skrevet

Du burde absolutt anmelde, så får politiet en ny, god historie til julebordet.(Nei, ærlig talt! Dette er ingen ting). Anonymous poster hash: 9bcb8...082

Er ingenting å forsøke og drepe et dyr?

• Liker 7
Skrevet

Huff, hvor var dette? Et sted med mange eller lite folk/hus? Kan flere ha sett det? Får helt vondt i kattehjertet mitt :( jeg ville nok anmeldt det, selvom det sikkert ikke hadde skjedd no Anonymous poster hash: b52fd...c79

Flere kan ha sett det, men tror ikke det...

Skrevet

Ikke overraskende. Ser folk som med vilje plasserer seg slik at de kjører i hjel pinnsvin.Anonymous poster hash: a29a7...d7f

sykt!!!!!! De er jo fredet og.

• Liker 3
Skrevet

Jeg så en person idag som forsøkte å kjøre på en katt... Kjørte sakte, og da katten var nærme bilen gasset han på og styrte mot katten!!!! Sneiet katten :( den ble redd og løp sin vei, tror ikke den ble skadet. Dette er en person som var på vei for å hente barna sine på skole osv. Sjukt..... Har jo ingen beviser osv, men kan sånt anmeldes? Jeg hadde med mitt barn som var kjempeglad for å se en pus, og det hadde vært ekstremt traumatiserende for barnet om katten ble skadd..... Sånn i tillegg til at det er dyremishandling!!

Tviler jeg sterkt på, så lenge de voksne forholder seg rolig. Ofte er de de voksne som konstruerer traumer, fordi barn er vare for voksnes reaksjoner.

Anonymous poster hash: 5a281...0bf

Skrevet

Tviler jeg sterkt på, så lenge de voksne forholder seg rolig. Ofte er de de voksne som konstruerer traumer, fordi barn er vare for voksnes reaksjoner. Anonymous poster hash: 5a281...0bf

Nei, det er bare piss. Det er - uansett hvordan voksne forholder seg - svært traumatiserende for et barn å se en katt barnet er glad i bli most!

Dette er en katt som "alle barna" i nabolaget er kjempeglade i.

• Liker 4
Skrevet

Du vet hvem denne fyren er eller? Hvordan greier du å holde kjeft om noe sånt i så fall?

• Liker 3
Skrevet

Vet du hvem det var/har du bilnummeret? I så fall ville jeg prøvd å anmelde. Det skjer nok ikke noe nå, men kan ha betydning den dagen han blir tatt for å ha drept en katt med vilje.

Skrevet (endret)

Vet du hvem det var/har du bilnummeret? I så fall ville jeg prøvd å anmelde. Det skjer nok ikke noe nå, men kan ha betydning den dagen han blir tatt for å ha drept en katt med vilje.

Alternativet til å anmelde, som jeg ikke vet om man kommer noen vei med, er i hvert fall å konfrontere vedkommende! Helst når det er mange mennesker til stede. Kanskje ikke så kuult å måtte forklare barna sine hvorfor man prøvde å kjøre ned en liten kattepus? ;)

Endret av palamina
  • Liker 2
Skrevet

Hadde dette vært min katt, ville jeg likt og visst det hvis noen prøvde å kjøre han ihjel. Kjenner jeg får skikkelig vondt i hjertet nå... Stakkars pus! 

Anmeld det, eller send bekymringsmelding til politiet om hva du så. Da vil sjåføren ha dette på seg, slik at hvis han noensinne gjør noe mot et dyr, så har politiet noe å gå på.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...