AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #1 Skrevet 22. september 2015 Hvilke sanger har du på din spilleliste? Enten nye sanger eller gamle sanger du aldri blir lei? Jeg trenger litt inspirasjon og håper dere vil dele - spesielt musikk man kan løpe til! Liker ikke så godt rap/hip-hop, ellers tåler jeg det meste. Bring it on Anonymous poster hash: 48c4f...368
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #2 Skrevet 22. september 2015 Daydreamer - Bipolar sunshine True (tep no extended music) - Nora en pure Runaway - Galantis Not in love - Crystal Castles feat. Robert Smith Hold on we're going home - ASTR Atlantis - Postiljonen Honest Affection - Kye KyeAnonymous poster hash: 707da...dee
Gjest Raindrops Skrevet 22. september 2015 #3 Skrevet 22. september 2015 Run With the Wolves - Prodigy (elsker å starte med denne hvis oppvarmingen min er løping) Bitch Better Have My Money /r3hab remix - Rihanna 212 - Alizia Banks D.A.N.C.E. - Justice Eez-eh - Kasabian Eat Sleap Rave Repeat - Fatboy Slim
JHF Skrevet 23. september 2015 #4 Skrevet 23. september 2015 The Phoenix - Fall Out Boy Uma Thurman - Fall Out Boy My songs know what you did in the dark - Fall Out Boy Release me - Agnes Geronimo - Sheppard
Safiye Skrevet 23. september 2015 #5 Skrevet 23. september 2015 Devil - Cash Cash Cheyenne - Jason Derulo Fly by night - Broiler Hører mest på listepop når jeg trener
Shneppi Skrevet 23. september 2015 #6 Skrevet 23. september 2015 Mye forskjellig her, men alle er sanger som har fått meg i gir en eller annen gang hvertfall :-)Brukte blant annet disse i dag: Rivers - Thomas Jack Marvin Gaye (feat meghan trainor - Charlie Puth Reality - Lost frequencies Born free born wild - John De Sohn We Wanna - Alecandra Stan Hula Hoop - OMI Red hands - walk of the earthEllers pleide jeg høre på disse før, spesielt når jeg løp bakkeintervaller på kvelden av en eller annen grunn: Gives you hell - All american rejects loosing you - dead by april Gatelys - cir.cuz You´re going down - sick puppies Lose yourself - eminem We own it - 2 chains, Wiz Khalifa Dame ft. Kat deluna - Shaggy 99 problems - Jay Z
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #8 Skrevet 24. september 2015 Love myself (Hailee Steinfeld) og Vacation (GRL) får meg til å gi alt for tiden! Anonymous poster hash: fd253...7f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå