AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #1 Skrevet 22. september 2015 Bryllupsbildene våre ble kjempe dårlige. Fotografen viste vel ikke helt hva han gjorde. Hvis det var dere og dere hadde mulgiheten til å ta bilder på nytt, ville dere gjort det? Anonymous poster hash: ab0de...89c 1
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 22. september 2015 #3 Skrevet 22. september 2015 Jeg hadde ikke gjort det. Da hadde jeg heller tatt nye bilder av oss slik vi er nå. Nå har vi vært gift i en del år da, så vi har jo forandret oss noe. Hvor mange år har dere vært gift, ts?
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #4 Skrevet 22. september 2015 Jeg hadde ikke gjort det. Da hadde jeg heller tatt nye bilder av oss slik vi er nå. Nå har vi vært gift i en del år da, så vi har jo forandret oss noe. Hvor mange år har dere vært gift, ts? Nylig giftet vi oss. så har hatt bildene i ca 1 uke.. Anonymous poster hash: ab0de...89c
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #5 Skrevet 22. september 2015 Vi tok flere pga vi prioriterte gjestene på dagen og fikk veldig få ok bilder. Anonymous poster hash: 7baa6...a76
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 23. september 2015 #6 Skrevet 23. september 2015 Nylig giftet vi oss. så har hatt bildene i ca 1 uke.. Anonymous poster hash: ab0de...89c Åja. Hvis det er såpass kort tid siden kunne jeg nok kanskje vurdert det jeg også, selv om jeg tror jeg alltid hadde tenkt på at de ikke var tatt på selve dagen når jeg så på dem i fremtiden. Men det er nok bedre det enn å se på dårlige bilder.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #7 Skrevet 23. september 2015 Jeg var ikke spesielt fornøyd med bryllupsbildene, så det ble aldri hengt noen på veggen. Men nå, 15 år senere skal vi ta nye bilder hos en skikkelig fotograf, uten oppstiva og unaturlig antrekk eller merkelig frisørsminke:-) Anonymous poster hash: b197b...f34
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #8 Skrevet 23. september 2015 Jeg likte heller ikke så godt bildene fra selve dagen, så vi brukte bilder fra bryllupsreisen til takkekort (med et lite bilde fra bryllupet). Jeg ble virkelig ikke noe fin på håret på bryllupsdagen, selv om vi hadde en plan, ville hun absolutt ha mer "puff" opp på hodet mitt. Jeg klemte det ned som best jeg kunne selv, men det ble ikke bra. Møkkafrisør! Vi har hele tiden snakket om å ta bilder hos fotograf igjen, og planlegger nå å gjøre det i anledning 10 års bryllupsdag. Da både med og uten våre to barn (og noen bilder bare av barna, osv.) Anonymous poster hash: fe391...58b
Gjest Skrevet 23. september 2015 #9 Skrevet 23. september 2015 Ville helt klart tatt nye bilder (med kjole og alt) hvis det er kort tid siden bryllupet. Våre bryllupsbilder ble tatt før vielsen, så vi var jo strengt tatt ikke gift på bildene. Det gjør meg ingenting å tenke at bildene ikke er "ekte". Nøyaktig når bildene er tatt kan da være det samme.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #10 Skrevet 23. september 2015 Det spørs hvor dårlige bildene er:P En venninne av meg syntes fotografen ikke tok bra nok bilder, men de fleste vennene rundt syntes de blei veldig fine. Hu tok med seg kjolen på bryllupsreisen og tok nye bilder der. Jeg synes fortsatt bildene hu tok på selve dagen er finest Anonymous poster hash: 5a960...e27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå