Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst til å prøve noe nytt på sminkefronten! Men å kjøpe innsminke jeg ikke kommer til å bruke har jeg ikke så veldig lyst til...

Så; vet noen om en nettside hvor man kan finne ut hvilke farger en kler? Øyensminke syns jeg at jeg treffer bra på, det er værre med leppestift! Bruker lip-gloss, men har alltså lyst på en leppestift- sånn til fint...

Bare som en opplysning; Jeg har grønn/brune øyne, blond hår, lys hud (iallfall i ansiktet, lysere der enn ellers på kroppen), men med litt fregner og naturlig "blush" i kinnene... Jeg kler varme farger i klær og øyensminke, men sliter altså med denne leppestiften... Hjelp noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

leppestift må prøves på.

den perfekte leppestiftfargen for deg er en som ser pen ut når du ikke har noen annen sminke i ansiktet.

har du store, fyldige lepper kan du komme unna med mørkere toner, mens har du liten munn vil mørke farger få den til å se mye mindre ut.

jeg kan egentlig bare anbefale at du prøver moisture sheer lipstick fra clinique i fargen honey red. det er en myk, varm og relativt lys rødtone.

moisture sheer er en glimrende variant for leppestiftnoviser - de er gjennomskinnelige, så du ikke får et 'påmalt' resultat. du kan legge et tykkere eller tynnere lag alt etter hvor dramatisk effekt du vil ha.

Skrevet

Takk! Skal sjekke den ut...

Noen flere?

Skrevet

Gikk inn på Cliniques sine sider, og så til min store overraskelse at min gamle favoritt Almost lipstick fremdeles finnes. :o Trodde den var ute av produksjon for flere år siden.

MÅ HA!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...