Andrine22 Skrevet 20. september 2004 #1 Skrevet 20. september 2004 Jeg har så lyst til å prøve noe nytt på sminkefronten! Men å kjøpe innsminke jeg ikke kommer til å bruke har jeg ikke så veldig lyst til... Så; vet noen om en nettside hvor man kan finne ut hvilke farger en kler? Øyensminke syns jeg at jeg treffer bra på, det er værre med leppestift! Bruker lip-gloss, men har alltså lyst på en leppestift- sånn til fint... Bare som en opplysning; Jeg har grønn/brune øyne, blond hår, lys hud (iallfall i ansiktet, lysere der enn ellers på kroppen), men med litt fregner og naturlig "blush" i kinnene... Jeg kler varme farger i klær og øyensminke, men sliter altså med denne leppestiften... Hjelp noen?
ivanka Skrevet 21. september 2004 #2 Skrevet 21. september 2004 leppestift må prøves på. den perfekte leppestiftfargen for deg er en som ser pen ut når du ikke har noen annen sminke i ansiktet. har du store, fyldige lepper kan du komme unna med mørkere toner, mens har du liten munn vil mørke farger få den til å se mye mindre ut. jeg kan egentlig bare anbefale at du prøver moisture sheer lipstick fra clinique i fargen honey red. det er en myk, varm og relativt lys rødtone. moisture sheer er en glimrende variant for leppestiftnoviser - de er gjennomskinnelige, så du ikke får et 'påmalt' resultat. du kan legge et tykkere eller tynnere lag alt etter hvor dramatisk effekt du vil ha.
Andrine22 Skrevet 22. september 2004 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2004 Takk! Skal sjekke den ut... Noen flere?
Gjest Poirot Skrevet 22. september 2004 #4 Skrevet 22. september 2004 Gikk inn på Cliniques sine sider, og så til min store overraskelse at min gamle favoritt Almost lipstick fremdeles finnes. :o Trodde den var ute av produksjon for flere år siden. MÅ HA!!!
Andrine22 Skrevet 23. september 2004 Forfatter #5 Skrevet 23. september 2004 Har du link til den siden?
Gjest Gjesta Skrevet 23. september 2004 #6 Skrevet 23. september 2004 Har du link til den siden? www.clinique.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå