Gå til innhold

Stebarna er mye greiere og roligere når de er alene med meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er vi alene hjemme og det er ro. De sitter ser film og spiser kvelds.

Når faren er hjemme så er de brelete, sutrete og gidder ingenting. Faren sier det er pga jeg er streng men det ser ut at disse barna trives med grenser og rutiner. De virker ikke som de er traumatisert pga jeg forventer at alle bidrar, tar imot beskjed og oppfører seg. Hos meg spiser de nesten alt de får servert. Hos han blir de plutselig supekresne

Noen som opplever det samme ?

Av og til er det bare så deilig når vi er alene. Med han til stede blir så mye styr. Og her snakker vi om 4 barn :D

Anonymous poster hash: 3b0cf...5e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ganske vanlig at barn oppfører seg mer voksent og konstruktivt når de er med andre enn foreldrene, uansett hvem som er den strenge parten.

• Liker 3
Skrevet

Det er ganske vanlig at barn oppfører seg mer voksent og konstruktivt når de er med andre enn foreldrene, uansett hvem som er den strenge parten.

Signerer denne. Barna oppfører seg jo alltid best borte ☺ Men topp at dere har det fint sammen, kos dere!

Anonymous poster hash: ea1cd...4dc

• Liker 2
Skrevet

Dette er normalt. Barn har det med å ta ting ut på foreldrene og er iblant overraskende lettvinte når de er med andre.

• Liker 3
Skrevet

Nå er vi alene hjemme og det er ro. De sitter ser film og spiser kvelds.

Når faren er hjemme så er de brelete, sutrete og gidder ingenting. Faren sier det er pga jeg er streng men det ser ut at disse barna trives med grenser og rutiner. De virker ikke som de er traumatisert pga jeg forventer at alle bidrar, tar imot beskjed og oppfører seg. Hos meg spiser de nesten alt de får servert. Hos han blir de plutselig supekresne

Noen som opplever det samme ?

Av og til er det bare så deilig når vi er alene. Med han til stede blir så mye styr. Og her snakker vi om 4 barn :D

Anonymous poster hash: 3b0cf...5e7

Samme her, merker det går mye greiere når far er borte.

Så fort han er her er det surving og testing av grenser stort sett hele dagen.

Anonymous poster hash: 61efc...944

Gjest Vena Cava
Skrevet

Hva om du griper inn og sier ifra til dem selv om faren er i samme rom, har du prøvd det?

Gjest Vena Cava
Skrevet

Det er forresten sånn her også, men mulig det er min egen feil da jeg reserverer meg litt smg oppdragelse og grensesetting når faren er her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...