Lillelynx Skrevet 22. september 2015 #1 Skrevet 22. september 2015 Vi er i pp1. Jeg temper og bruker naturalcycles. I følge appen hadde jeg eggløsning på syklusdag 14 og forventet mens syklusdag 24 (søndag som var). Jeg har vanligvis lutealfase på ca 10 dager. På lørdag fikk jeg litt mens-lignende smerter og litt lyserosa utflod. Tempen har vært annerledes enn den pleier (litt høyere og jevnere). Nå har jeg spottet bittelitt i går og litt mer i dag. Appen bad meg ta en test, så jeg tok en i ettermiddag, den var negativ... Er alt håp ute? Jeg vet det ikke er så sannsynlig at den skal sitte på første forsøk, men jeg klarer ikke å la være å bli litt skuffa allikevel..... Fikk opp håpet litt når temp var annerledes enn de andre syklusene... 😕
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #2 Skrevet 22. september 2015 Så lenge du ikke har fått mensen er det definitivt håp. Du sier du tok testen på ettermiddagen, var det lenge siden sist du tisset? Hvis ikke kan urinen være for lite konsentrert. Ta en test med morgenurin. Hvis den er negativ og du ikke får mensen, tar du en ny om et par dager. Det er stor variasjon på hvilken dpo folk får positiv test. Anonymous poster hash: ee271...146
Lillelynx Skrevet 23. september 2015 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2015 Takk for svar, men i dag var det dessverre ingen tvil lenger.... Typisk at mensen skulle være bittelitt sein og temperaturen annerledes den første mnd vi prøver.... Men det kommer en ny sjanse neste måned, krysser fingrene! Men jeg er skuffa ja, mer enn jeg hadde tenkt jeg kom til å bli, i og med at vi akkurat har startet prøvinga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå