AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #1 Skrevet 22. september 2015 Noen som vet hvor jeg kan lære mer om hva som foregår i norsk økonomi? Hvilke bedrifter og personer som har innflytelse, hvor det er korrupsjon, fremtidsutsikter, grums som har skjedd i fortiden osv? Så på Inside Job (dokumentar) og ble litt fascinert og lurer på om det er mye av tilsvarende innenfor våre landegrenser. Er det noen blogger eller nettsider som er kjent for å skrive mer upartiske artikler og innlegg? Kan godt være "avansert", jeg lærer etterhvert. Anonymous poster hash: 7dd42...e0f
Musicman Skrevet 23. september 2015 #2 Skrevet 23. september 2015 Egentlig ikke. Du roter deg bare bort i konspirasjonsnettsider hvis du skal lese om det der.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #3 Skrevet 23. september 2015 Nåvel. Jeg tror nok det foregår litt av hvert bak sceneteppene, så alt er nok ikke konspirasjonsteorier. Men man jo alltid tenkte kritisk, sluker ikke alt rått selv om det skulle komme fra "pålitelige" kilder. Anonymous poster hash: 7dd42...e0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå