AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #1 Skrevet 22. september 2015 Noen som kan si noe om området? Vi er en familie på tre. Synes prisen er veldig lav. Godt kjøp eller ikke? Vi ønsker en bolig hvor vi ikke må gjøre noe. http://krogsveen.no/Soek/Bolig/Leilighet/Loerenskog-Nyoppusset-3-roms-med-balkong-heis-og-garasje.-3.etg-med-fin-utsikt.-V.v-og-fyring-inkl?utm_source=facebook&utm_medium=newsfeed&utm_campaign=adfenixAnonymous poster hash: 87363...605
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #2 Skrevet 22. september 2015 Kjenner til området og det er virkelig en godt kjøp. Go for it sier jeg Anonymous poster hash: 68db6...1ec
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #3 Skrevet 22. september 2015 Jeg bor i nærheten av disse blokkene og synes området her er veldig hyggelig det, ganske så sentralt i Lørenskog med bussavgang til Oslo og Lillestrøm hvert kvarter rett nedenfor blokka. Barne- og ungdomsskole rett bak. Metrosenteret og triaden ligger i 10 min gangavstand og det er en koselig park, med et veldig hyggelig bygdemuseum 5 min. unna. Utsikten er fenomenal. Når det er sagt så er det en del kommunale leiligheter i denne blokka, og dessverre mye politi og ambulanse som må på besøk. Jeg, som ung kvinne liker ikke å gå forbi disse to blokkene alene på kveldstid, har litt dårlige erfaringer med det. Rett bortenfor, ved for eksempel skårer terasse kan man også finne veldig hyggelige leiligheter til gode priser, noe dyrere, men også noe roligere og ifølge min mening, føles området litt tryggere, selv om dette bare er et steinkast unna. Lykke til med boligkjøp og håper dette var nyttig Anonymous poster hash: efdba...262
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #4 Skrevet 22. september 2015 Meg over her igjen, virket kanskje veldig negativ i forrige innlegg, men glemte å nevne 10 minutters gange til kultursenteret som har et veldig fint bibliotek og en ganske så bra kino, samt et par spisesteder (Tapasbaren kan jeg anbefale varmt). Det foregår også mindre konserter og andre arrangementer på dette kulturhuset. Skårer er et veldig hyggelig sted å bo Anonymous poster hash: efdba...262
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #5 Skrevet 23. september 2015 Tusen takk for gode råd. Takk for at du tok deg tid. Anonymous poster hash: 87363...605
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #6 Skrevet 24. september 2015 Lørenskog er veldig koselig, men akkurat de blokkene ville jeg ikke ha flyttet til.. Hadde ikke følt meg helt trygg. Anonymous poster hash: 5bee7...e6d
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #7 Skrevet 24. september 2015 Mye innvandrere og biltrafikk i området. For de som liker sånt. Anonymous poster hash: 68597...78d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå