Gå til innhold

Redd for å date

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i 30åra,og har fått en slags sperre for å våge å date.Jeg tror det skyldes at han jeg datet tidligere behandla meg dårlig og jeg er redd det skal skje igjen. Fornuften sier meg at jeg er stor jente og i stand til å luke ut de useriøse og det stemmer jo.Problemet er de manipulerende sleipe mannfolkene,som utnytter deg uten at du ser det.

Noen andre her som lider av datingfobi?Hva gjør dere for å komme i gang igjen?

Anonymous poster hash: 63fcc...2df
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Livet er, i mine øyne, for kort til å la nye potensielle partnere "lide" for andres feil. Kjører på! Snart er det over....

Anonymous poster hash: e3caf...af7
Skrevet

Livet er, i mine øyne, for kort til å la nye potensielle partnere "lide" for andres feil. Kjører på! Snart er det over....

Anonymous poster hash: e3caf...af7

Jeg forstår deg. Jeg gruer meg helt sykt... Skal på date med en nettdate i dag... Og jeg har opplevd så mye nedsig før, at jeg er redd å få avslag og føle at det går innover meg, men jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal gjøre annet enn å gå på daten, og la han ta kontakt med meg etterpå slik at ikke jeg tar kontakt og får avslag. Jeg kan risikere at jeg får høre et avslag på selve daten, men skjer det så skjer det. Får bare ta det som det kommer. Det viktigste nå er at jeg er tøff å forsøker å date. Forsøker man ikke så kan man ikke vinne. Er ikke han interessert, eller noe så er det bare å gå på ny date med ny mann. Har lett for å skaffe dater på nettet. Tilslutt kan det bli en klaff...

Anonymous poster hash: a8e01...f5f

• Liker 1
Gjest Gjest_Svampebobb1
Skrevet

Jeg er i 30åra,og har fått en slags sperre for å våge å date.Jeg tror det skyldes at han jeg datet tidligere behandla meg dårlig og jeg er redd det skal skje igjen. Fornuften sier meg at jeg er stor jente og i stand til å luke ut de useriøse og det stemmer jo.Problemet er de manipulerende sleipe mannfolkene,som utnytter deg uten at du ser det.

Noen andre her som lider av datingfobi?Hva gjør dere for å komme i gang igjen?

Det er dessverre alltid en risiko for at man går på en smell. En kan ikke helgardere seg mot alt og sannsynligvis blir man mer ulykkelig ved at man prøver å beskytte seg mot ting som faktisk ikke har skjedd enda.

Jeg tror du bare må stole på din egen fornuft. Du burde heller fokusere på alt det positive du kan oppnå.

Og når det gjelder de negative tingene som kan skje, så har du vel klart deg bra til nå, har du ikke? :)

• Liker 1
Skrevet

Det er dessverre alltid en risiko for at man går på en smell. En kan ikke helgardere seg mot alt og sannsynligvis blir man mer ulykkelig ved at man prøver å beskytte seg mot ting som faktisk ikke har skjedd enda.

Jeg tror du bare må stole på din egen fornuft. Du burde heller fokusere på alt det positive du kan oppnå.

Og når det gjelder de negative tingene som kan skje, så har du vel klart deg bra til nå, har du ikke? :)

Takk,Jo jeg har vel egentlig klart meg greit.Og det det du skrev nå fikk meg til å tenke litt...man blir vel trolig mer nedfor av å beskytte seg mot ting som som man ikke vet om kommer til å skje.Bruker vel kanskje litt for mye tid og energi på å bekymre meg.

Av de jeg hittil har møtt er det bare en som har behandlet meg skikkelig dårlig.De andre har vært hyggelige selv om jeg har avvist dem alle etter noen dates.Det var bare han som behandlet meg dårlig jeg virkelig følte kjemi med.Jeg skal prøve å tenke mer positivt :)

TS

Gjest Gjest_Svampebobb1
Skrevet

Takk,Jo jeg har vel egentlig klart meg greit.Og det det du skrev nå fikk meg til å tenke litt...man blir vel trolig mer nedfor av å beskytte seg mot ting som som man ikke vet om kommer til å skje.Bruker vel kanskje litt for mye tid og energi på å bekymre meg.

Av de jeg hittil har møtt er det bare en som har behandlet meg skikkelig dårlig.De andre har vært hyggelige selv om jeg har avvist dem alle etter noen dates.Det var bare han som behandlet meg dårlig jeg virkelig følte kjemi med.Jeg skal prøve å tenke mer positivt :)

TS

Det å falle og slå seg er dessverre en del av livet. Jeg tenker tilbake til da jeg lærte meg å sykle som liten... Jeg var temmelig vilter av meg og har vel fortsatt noen arr etter all veltingen, men jeg lærte meg temmelig godt hvor grensene går og ble flink til å sykle etterhvert ;).

Når det gjelder bekymringer og det å ha blitt behandlet dårlig, så er du ikke alene :klem: .

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...