AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #1 Skrevet 22. september 2015 er det greit at jeg spiser 1200 kalorier på en dag? for å gå ned i vekt? eller er dette for lite, jeg er 18 og veier rundt 67 kg Anonymous poster hash: d1609...c82
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #2 Skrevet 22. september 2015 Meld deg inn i myfitnesspal.com og registrer vekt, høyde og hvor mye du ønsker å gå ned i uka. Etter som du kommer i gang finner du ut om du klarer å leve med det de anbefaler eller ikke og kan legge på 100-200 kalorier hvis du ønsker. Slanking fungerer ikke hvis du spiser så lite at du overkompenserer andre dager eller når du har oppnådd målvekt spiser alt du har nektet deg selv. Anonymous poster hash: ab82a...e84 3
mijaa Skrevet 22. september 2015 #3 Skrevet 22. september 2015 Jeg vil si at det er altfor lite. Bruk denne formelen her og regn deg frem til ditt totale energiforbruk, og trekk fra 500-800 kcal. Og du skal aldri spise mindre enn hvilestoffskiftet ditt! Også lønner det seg å begynne på relativt høyt kaloriinntak, sånn at du har noe å gå på om du stagnerer
Taklampe Skrevet 22. september 2015 #4 Skrevet 22. september 2015 Da jeg slanket meg la jeg meg på 1000 kalorier +/- . Jeg gikk ned 20 kg på 5 måneder. Folk sier det ikke er sunt osv, men det driter jeg i. Det funket fint for meg 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå