AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #1 Skrevet 22. september 2015 Jeg sliter med at jeg ikke er fornøyd med kroppen min, er blubbete, og har tørr hud. Dette hindrer meg i å møte menn fordi jeg er redd de skal synes jeg er ekkel. Lever sunt og beveger meg mye, og gjør det jeg kan for å holde utseende fresht, men har store komplekser for det. Noen tips? Er det så nøye? 😜 Anonymous poster hash: 90fee...c4b
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #2 Skrevet 22. september 2015 Jeg kan garantere deg, det er ikke så nøye, nei Om du ser deg rundt vil du se plenty av blubbete folk med kjæreste, og plenty av folk med tørr hud. Jeg er til tider så tørr at jeg flasser både i fjeset, på hendene, og leggene. Det har aldri vært noe problem for meg. Jeg har kjæreste, og han har aldri latt seg plage av det. Anonymous poster hash: 203e6...fb2 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #3 Skrevet 22. september 2015 Jeg tror ikke utseendet ditt er noe problem, men det som kan bli et problem er at du er usikker pga det. Hvis du utstråler usikkerhet og lav selvfølelse så er det det som holder menn borte og så tror du det er pga kroppen din og så blir du mer usikker og du tiltrekker deg ikke menn og så er det en ond sirkel. Det som er mest tiltrekkende for en mann er selvtillit og personlighet. Mulig jeg er naiv, men jeg tror på det. Anonymous poster hash: a08db...794 4
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #4 Skrevet 22. september 2015 Jeg tror ikke utseendet ditt er noe problem, men det som kan bli et problem er at du er usikker pga det. Hvis du utstråler usikkerhet og lav selvfølelse så er det det som holder menn borte og så tror du det er pga kroppen din og så blir du mer usikker og du tiltrekker deg ikke menn og så er det en ond sirkel. Det som er mest tiltrekkende for en mann er selvtillit og personlighet. Mulig jeg er naiv, men jeg tror på det. Anonymous poster hash: a08db...794 Jeg er jo egentlig enig og tenker til en viss grad slik selv. Men det er sykt vanskelig å tro på når det gjelder seg selv. Jeg tenker at de kan jo bli interessert når de ser meg med klær på og ser bilder eller prater med meg, men da har jeg kanskje klart å skjule de aller verste skavankene og så hindrer det meg i å møte noen eller dra på date. Anonymous poster hash: 90fee...c4b
Gjest Blomsterert Skrevet 23. september 2015 #5 Skrevet 23. september 2015 Jeg er jo egentlig enig og tenker til en viss grad slik selv. Men det er sykt vanskelig å tro på når det gjelder seg selv. Jeg tenker at de kan jo bli interessert når de ser meg med klær på og ser bilder eller prater med meg, men da har jeg kanskje klart å skjule de aller verste skavankene og så hindrer det meg i å møte noen eller dra på date. Anonymous poster hash: 90fee...c4b Enig med henne du svarer her. Vær avslappet og ikke la usikkerheten skinne igjennom,mange menn misliker at jenter klager på utseendet. Hvis noen blir betatt av deg så tenker de ikke over eventuelle mangler og feil. Vent med å hiv klærne til du erfarer at de er betatt og liker deg.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #6 Skrevet 23. september 2015 Enig med henne du svarer her. Vær avslappet og ikke la usikkerheten skinne igjennom,mange menn misliker at jenter klager på utseendet. Hvis noen blir betatt av deg så tenker de ikke over eventuelle mangler og feil. Vent med å hiv klærne til du erfarer at de er betatt og liker deg. Det er jo litt av problemet da. At de kommer til å miste lysta 😜Anonymous poster hash: 90fee...c4b
Gjest Blomsterert Skrevet 23. september 2015 #7 Skrevet 23. september 2015 Det er jo litt av problemet da. At de kommer til å miste lysta 😜Anonymous poster hash: 90fee...c4b De gjør nok ikke det uansett:-) Tenk på de som har mye større"feil".Du skriver om bagateller,helt ærlig:-)
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #8 Skrevet 4. oktober 2015 Aaaah, fader altså. Det sitter så sykt langt inne for meg å bare hoppe i dette. Jeg vet jo at det ikke er farlig, men jeg tør ikke å ta stilling til dette og bare si ja. Utsetter og utsetter. Jeg har aldri opplevd å bli jaga av menn i det virkelige liv (slik alle andre tydeligvis blir) og da tenker jeg at de som liker meg og vil møte meg tror jeg er fin også at de ombestemme seg når de møter meg.. Orker ikke å møte det nederlaget. Unngår derfor alt:P hjelp meg!Anonymous poster hash: 90fee...c4b
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #9 Skrevet 4. oktober 2015 Du bør heller være mer redd for at mannfolka skal skuffe deg Anonymous poster hash: e9fba...3c5 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #10 Skrevet 4. oktober 2015 Du bør heller være mer redd for at mannfolka skal skuffe deg Anonymous poster hash: e9fba...3c5 Jeg håper jo at jeg ikke liker de sånn at jeg kan gå tilbake til litt trygge liv alene 😜Anonymous poster hash: 90fee...c4b
Gjest PseudonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #11 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg håper jo at jeg ikke liker de sånn at jeg kan gå tilbake til litt trygge liv alene Anonymous poster hash: 90fee...c4b Jeg har funnet opp noe jeg kaller gamlehjem-testen som jeg bruker når jeg skal ta avgjørelser som har potensielt store konsekvenser for livet mitt. Den fungerer på den måten at jeg ser for meg at jeg sitter på et gamlehjem og vet jeg skal dø om kort tid. Så tenker jeg på det aktuelle spørsmålet/problemstillingen og ser for meg om dette er noe jeg hadde angret på at jeg gjorde/ikke gjorde i løpet av livet mitt. Svaret jeg får avgjør hvorvidt det er noe som skal gjennomføres/forsøkes. I ditt tilfelle blir det f.eks. "Vil jeg når jeg er gammel og skal dø være fornøyd med avgjørelsen om at jeg valgte å leve livet mitt alene, eller vil jeg angre på at jeg ikke forsøkte å finne noen å dele livet med?"
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #12 Skrevet 4. oktober 2015 Har aldri noen sinne hørt om en mann som har dumpet et dame på grunn av tørr hud. Anonymous poster hash: 925c4...07f
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #13 Skrevet 4. oktober 2015 De gjør nok ikke det uansett:-) Tenk på de som har mye større"feil".Du skriver om bagateller,helt ærlig:-) Bagateller? Hva vet du om det?😐 Jeg hadde ikke likt det som TS beskriver. Er ganske kresen når det kommer til utseende på dama. Hun må se bra ut. Men er nok hva man er vant med som har noe å si. Er man vant til fine jenter, så har man disse preferansene. Flust av menn som har samme "skavankene" som ts sikkert.Anonymous poster hash: 2f6a6...192
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #14 Skrevet 4. oktober 2015 Har aldri noen sinne hørt om en mann som har dumpet et dame på grunn av tørr hud.Anonymous poster hash: 925c4...07f Jeg har ikke dumpet ei dame pga det, men har utelukket damer pga det. Litt forskjell på det.Anonymous poster hash: 2f6a6...192
Gjest Coolaid Skrevet 4. oktober 2015 #15 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg sliter med at jeg ikke er fornøyd med kroppen min, er blubbete, og har tørr hud. Dette hindrer meg i å møte menn fordi jeg er redd de skal synes jeg er ekkel. Lever sunt og beveger meg mye, og gjør det jeg kan for å holde utseende fresht, men har store komplekser for det. Noen tips? Er det så nøye? Anonymous poster hash: 90fee...c4b De er sikkert redd for å ikke være god nok de heller. Vi må slutte å være så forbanne misfornøyd og usikker på oss selv. Vi lever i en tid hvor vi måler egenverdi i utseende, fastsatt av et urealistisk kroppsideal. Det bør vi slutte med. Jeg er 100% overbevist at du er vakker og deilig. Finn deg en mann som du føler deg trygg med, det er det du ønsker deg...egentlig...
Hanna! Skrevet 4. oktober 2015 #16 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg er blubbete her og der, har strekkmerker, småhengete pupper, mørke ringer under øynene og nesten alltid blåmerker et eller annet sted. Sånt er småting. Jeg har aldri hatt problemer med å tiltrekke meg de jeg har vært interessert i. Det er helhetsbildet som betyr mest, ikke hva slags hud du har eller hvor stram kropp. Og selv om du faktisk skulle vært stygg ut i fra samfunnets standarder, så vil det finnes en masse menn som fremdeles vil synes du ser fantastisk ut. Å ha sykelig fedme, mangle armer og bein og lignende ting, vil ikke forhindre deg i å finne kjærligheten, selv om det kanskje blir litt vanskligere. Jeg tror at hvis du får lite oppmerksomhet eller fort blir avvist, så burde du heller jobbe med utstrålingen og innstillingen din. Vær glad og stolt av deg selv. Hvis du greier det, kommer resten av seg selv. Men det kan ta tid. Øv på å like deg selv, og prøv å drit litt i hvordan du ser ut når det kommer til menn.
Gjest Blomsterert Skrevet 4. oktober 2015 #17 Skrevet 4. oktober 2015 Bagateller? Hva vet du om det?😐 Jeg hadde ikke likt det som TS beskriver. Er ganske kresen når det kommer til utseende på dama. Hun må se bra ut. Men er nok hva man er vant med som har noe å si. Er man vant til fine jenter, så har man disse preferansene. Flust av menn som har samme "skavankene" som ts sikkert.Anonymous poster hash: 2f6a6...192 Deg om det,og jeg har hørt andre mene det,Men de er i fåtall.Tror de aller fleste i bunn og grunn føler at personligheten er viktigst.Og blir en betatt av noen,så henger en seg ikke opp i "feil"utseendemessig. Tror kanskje det har litt med alder å gjøre også iblant.Noen er mer "overfladiske"som unge,men får annet syn etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå