Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Yndlingsskoene mine, hiker-sko, stinker! De er fantastiske å gå med, omtrent i all slags vær, men jeg kan altså ikke bruke dem fordi de virkelig stinker... :oops:

Finnes det virkelig ikke noe som kan hjelpe? :-(

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Kjøp sko-deo på apoteket. Det funker en stund i hvert fall.

Skrevet

Putt dem i en pose og legg dem i fryseren over natten. Mamman min mener i alle fall at det hjelper...

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg får prøve det med fryseren i hvert fall. Sko-deo på apoteket?? Kanskje det også. Prøver alt jeg, for å beholde yndlingsskoene.... :roll: :-)

Skrevet

Det sies at grønn te hjelper mot slikt. Kjøp i løsvekt, og fyll i en gammel strømpebukse(den tynne typen), og la det ligge i skoene. Aner ikke hvor lenge.

Dette skal visst være et gammelt "kjerringråd" fra de trakter man finner te.

Skrevet

Legg inn nye såler!

Jeg har forlenget levetiden på flere yndlingssko ved å legge inn såler :)

Skrevet

Kanskje jeg skal putte dem fulle av te, legge dem i fryseren for så å kjøpe nye såler. Så kan jeg jo spraye de nye sålene med sko-deo (fra apoteket), så kommer folk til å tenke på meg som "hun med de velduftende skoene"!! :danse::blomst:

Skrevet

Tåler de å vaskes så hiv de i vaskemaskinen :)

Skrevet

Eller legge de i avkok på brennesle. :P

Klem fra en som er veldig glad i Mr. Stinky. :ler:

Skrevet

Scholl har en god skodeo. Bare å spraye oppi skoene. Den lukter ganske sterkt selv med det samme, men lar du skoene stå over natten er de helt nøytrale dagen etter.

Skrevet

Jeg har prøvd med x-it, dynket skoene skikkelig, men det hjalp ikke. Når har jeg hatt dem i fryseren en natt, det hjalp heller ikke. De er i vaskemaskinen nå. Om ikke det hjelper skal jeg kjøpe nye såler, men skoene stinker jeg selv om jeg kaster sålene, det er jo ikke bare dem som stinker... :roll:

Jeg skal prøve den til scholl, men hvor får jeg kjøpt den? :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...