Gjest stinky Skrevet 20. september 2004 #1 Skrevet 20. september 2004 Yndlingsskoene mine, hiker-sko, stinker! De er fantastiske å gå med, omtrent i all slags vær, men jeg kan altså ikke bruke dem fordi de virkelig stinker... :oops: Finnes det virkelig ikke noe som kan hjelpe? :-(
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 20. september 2004 #2 Skrevet 20. september 2004 Kjøp sko-deo på apoteket. Det funker en stund i hvert fall.
Grooo Skrevet 20. september 2004 #3 Skrevet 20. september 2004 Putt dem i en pose og legg dem i fryseren over natten. Mamman min mener i alle fall at det hjelper...
Gjest Anonymous Skrevet 20. september 2004 #4 Skrevet 20. september 2004 Jeg får prøve det med fryseren i hvert fall. Sko-deo på apoteket?? Kanskje det også. Prøver alt jeg, for å beholde yndlingsskoene.... :-)
Dru Skrevet 20. september 2004 #5 Skrevet 20. september 2004 Det sies at grønn te hjelper mot slikt. Kjøp i løsvekt, og fyll i en gammel strømpebukse(den tynne typen), og la det ligge i skoene. Aner ikke hvor lenge. Dette skal visst være et gammelt "kjerringråd" fra de trakter man finner te.
SimSim Skrevet 20. september 2004 #6 Skrevet 20. september 2004 Legg inn nye såler! Jeg har forlenget levetiden på flere yndlingssko ved å legge inn såler
Gjest stinky Skrevet 20. september 2004 #7 Skrevet 20. september 2004 Kanskje jeg skal putte dem fulle av te, legge dem i fryseren for så å kjøpe nye såler. Så kan jeg jo spraye de nye sålene med sko-deo (fra apoteket), så kommer folk til å tenke på meg som "hun med de velduftende skoene"!!
Himmelblå Skrevet 20. september 2004 #8 Skrevet 20. september 2004 Tåler de å vaskes så hiv de i vaskemaskinen
lille mor Skrevet 20. september 2004 #9 Skrevet 20. september 2004 Eller legge de i avkok på brennesle. Klem fra en som er veldig glad i Mr. Stinky.
Gjest Virvel Skrevet 22. september 2004 #10 Skrevet 22. september 2004 Scholl har en god skodeo. Bare å spraye oppi skoene. Den lukter ganske sterkt selv med det samme, men lar du skoene stå over natten er de helt nøytrale dagen etter.
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2004 #11 Skrevet 22. september 2004 Spray X-it i skoene, det fungerer faktisk!
Gjest stinky Skrevet 22. september 2004 #12 Skrevet 22. september 2004 Jeg har prøvd med x-it, dynket skoene skikkelig, men det hjalp ikke. Når har jeg hatt dem i fryseren en natt, det hjalp heller ikke. De er i vaskemaskinen nå. Om ikke det hjelper skal jeg kjøpe nye såler, men skoene stinker jeg selv om jeg kaster sålene, det er jo ikke bare dem som stinker... Jeg skal prøve den til scholl, men hvor får jeg kjøpt den? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå