Gå til innhold

Bøker fra nettbokhandel som har skadet omslag, fettflekker og ser brukte ut...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg bestiller bøker fra nettbokhandlere, forventer jeg at bøkene er hele og fine, urørte. Når jeg mottar bøker som er skadet i permen, er skjeve, og har fettflekker og en annen har en brun matflekk på, så undrer jeg meg over behandlingen de gir bøkene, og om de tenker at jeg kan gi vekk disse i julegave? Den ene har et gummiomslag, som er ripet opp kraftig, slik at fargen forsvinner og det er hvite skrapemerker på. Disse kan jeg ikke gi vekk i julegave. Returnerer dere, når dere mottar slike, og er det flere som har erfaring med å motta så ødelagte bøker i posten? Dette er tredje gang jeg mottar bøker fra den nettbokhandelen, som er såpass skadet at jeg ikke kan gi de vekk i gave, og heller ikke vil ha de stående i hjemmebiblioteket. Spiser de mens de pakker bøker, eller har de ei saks i hånda mens de håndterer bøkene? Jeg undres...

Anonymous poster hash: cfcba...097
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har opplevd å få stygge bøker fra Bokklubben mange ganger. (Dog ikke hovedbøker, som jeg uansett uten unntak har fått fordi jeg har glemt å avbestille.)

Anonymous poster hash: e0b96...384

Skrevet

Har opplevd dette flere ganger, både når det gjelder bøker, klær, gardiner osv. Klager alltid på det. Tipper det er tidligere kunder som har benyttet seg av angreretten, og butikken har ikke skjekket nøye nok før de godkjente angreretten. Det er bare å sende inn klage med en gang, for slik skal det ikke være verken med bøker eller andre varer man handler på nett. Du har krav på ny vare uten omkostninger eller avslag i prisen.

Skrevet

Ja, fikk god kundeservice og løsning på det, men det er sånn nesten hver gang jeg bestiller. Når jeg først bestiller bøker, er gjerne bestillingen stor. Da er det alltid noen bøker som er smussete eller skadde på et vis. Jeg syns det er litt slapt, og mye "styr". Som om de forsøker å selge bøker folk i den fysiske bokhandelen aldri ville ha valgt å kjøpe, om det var andre bøker som var hele. Det er om å bli satt pris på som kunde også. Spiser de lunchen sin, mens de pakker bøkene?

Anonymous poster hash: cfcba...097
Skrevet (endret)

Hvor bestiller dere fra? Har bestilt mye gjennom bokkilden og capris men aldri opplevd dette! :O Ville returnert ja, og handlet andre steder.

Endret av Konekon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...