AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #1 Skrevet 22. september 2015 Jeg har bestilt tur til Moskva Hotellet er betalt og det inkl. frokost + fly. Jeg skal være der i 7 dager! Men egentlig er jeg student, med budsjett der etter. Så hvor mye bør jeg beregne i lommepenger for ei uke i Russland - uten å føle at jeg har det FOR trangt. Jeg har derfor sjekket ut de dyreste resturangene i Moskva hvor pris pr middag ligger på ca 1300 RUB som liksom er i norske 200. Er det dyrt? Eller bruker jeg feil valutakalkulator. For en STOR pizza koster det 680 RUB som er 108 kr. Men hva koster eks sirkus eller teater. Som sagt er jeg student. Har jeg bommet litt i min beregning, hvis jeg sier ca 2500,- NOK for 7 dager i Moskva? Har dere reist og hva er deres oppfattelse av pris? Tusen takk for tilbake mld Anonymous poster hash: f3727...a1f
Gjest hockeyfrue Skrevet 23. september 2015 #2 Skrevet 23. september 2015 Jeg synes 2500 kr for 7 dager høres litt lite ut, du har da kun 350 kr dagen. Selv om frokost er inkludert må du fortsatt ha både lunsj og middag hver dag, i tillegg til eventuelle mellommåltider. Teater koster litt, og det samme gjør mange av severdighetene. Med 350 kr dagen har du vel akkurat nok til to måltider med billig drikke til, og det er ikke mye du har til overs til sightseeing og shopping. Da jeg var i Moskva for et par år siden gikk det fort 2500 kr dagen, men siden du er student og har stramt budsjett burde nok 5000 kr holde. Da har du til mat og drikke, og litt ekstra til ting du har lyst til å gjøre :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå