AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #1 Skrevet 22. september 2015 Synes dere menn som har veldig hårete armer (og hender) og bein burde trimme eller barbere? Hårete menn, hva gjør dere? http://i3.mirror.co.uk/incoming/article433985.ece/ALTERNATES/s615/simon-cowell-pic-planet-photos-853211827.jpg Anonymous poster hash: 716a9...a7f
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #2 Skrevet 22. september 2015 Nei. Mannen min er hårete, og det er helt ok. Anonymous poster hash: 562cc...09d
Gjest Yellowrose Skrevet 22. september 2015 #3 Skrevet 22. september 2015 Jeg synes hårete menn er veldig attraktivt, men hvis du ikke liker det selv så kan du jo trimme det.
Kvark22 Skrevet 22. september 2015 #4 Skrevet 22. september 2015 Dette er det veldig delte meninger om. Personlig synes jeg godt det kan være litt hår på legger og armer, men veldig mye hår finner jeg rett og slett frastøtende. Du må jo kjenne litt på det selv og da. Hvis du liker å være hårete så er det mange kvinner som foretrekker det. Hvis du vil ha litt mindre hår finnes det jo en rekke barberingsutstyr, kremer etc. Finnes jo også laserbehsndling, hvis det er aktuelt for deg. Du behøver jo heller ikke ta alt. Du kan jo ta en litt "slurvete" barbering for å tynne det ut litt hvis det blir litt mye med full shaving.
peppermyntete Skrevet 22. september 2015 #5 Skrevet 22. september 2015 Nei det synes jeg ikke. Da får han jo enda flere stive stubber å skrubbe meg opp med. Holder med de han har i fjeset!
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #6 Skrevet 22. september 2015 Dette er det veldig delte meninger om. Personlig synes jeg godt det kan være litt hår på legger og armer, men veldig mye hår finner jeg rett og slett frastøtende. Du må jo kjenne litt på det selv og da. Hvis du liker å være hårete så er det mange kvinner som foretrekker det. Hvis du vil ha litt mindre hår finnes det jo en rekke barberingsutstyr, kremer etc. Finnes jo også laserbehsndling, hvis det er aktuelt for deg. Du behøver jo heller ikke ta alt. Du kan jo ta en litt "slurvete" barbering for å tynne det ut litt hvis det blir litt mye med full shaving. Kan du gi et eksempel? Ikke så ekstremt du finner, men heller det motsatte. Vis et bilde som er akkurat litt for mye. Anonymous poster hash: 716a9...a7f
Kvark22 Skrevet 22. september 2015 #7 Skrevet 22. september 2015 Kan du gi et eksempel? Ikke så ekstremt du finner, men heller det motsatte. Vis et bilde som er akkurat litt for mye. Anonymous poster hash: 716a9...a7f Hva er vitsen med det? Det er ikke min mening som betyr noe for deg. Poenget er jo at det jeg finner lite attraktivt kan være nettopp det som tenner noen andre. Hadde vært grei med en fasit som alle liker, men så enkelt er det ikke. Tror ærlig talt ikke det betyr så mye for de fleste kvinner så lenge det ikke er snakk om et ustelt og skittent "pelsteppe" all over.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #8 Skrevet 22. september 2015 Ingen trimming om jeg får bestemme! Anonymous poster hash: 2c6cd...b3f
Djungelvrål Skrevet 22. september 2015 #9 Skrevet 22. september 2015 Nei, det ser bare dumt ut når menn har glatte armer og bein.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå