AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #1 Skrevet 22. september 2015 Og som kan si om dette er grunn til bekymring? Vi er i pp8, dette er første mnd med temping. Har helt klart eggløsning, og er helt klart ikke gravid nå heller. Tempet før jeg fikk barn (prøver på andremann) og da hadde jeg en lutealfase på 12 dager. Høyeste punkt etter el i grafen er på 36,54. Laveste er som markert 35,35 før dippen i går og i dag. Jeg bekymrer meg for progesteronnivået mitt, og lurer på om det er grunn til å bekymre seg... Anonymous poster hash: 8d76a...6c5 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #2 Skrevet 22. september 2015 Hvorfor blir ikke bildet av grafen med? Anonymous poster hash: 8d76a...6c5
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #3 Skrevet 22. september 2015 Fikk jeg det til nå tro? Anonymous poster hash: 8d76a...6c5
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #4 Skrevet 22. september 2015 Jeg mener å ha lest at tempen kan falle to dager før mensen, men måler du rektalt eller andre steder? Føler jeg fikk veldig varierende når jeg prøvde munn f.eks. Om du er bekymrer for progesteron så kan du ta en prøve etter eggløsning. Er tallene lave kan det være lurt med progesteronstøtte, og det får du utskrevet av legen (men, koster dessverre en del). Anonymous poster hash: 4846d...728
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #5 Skrevet 23. september 2015 Har tempet masse, og hatt lutealfaser på bare 7-8 dager før jeg fikk progesteronstøtte (uten blodprøve, kun ved å vise frem 6 mnd med temping), da kom jeg opp i 10 dager og ble gravid Fra hva jeg ser er grafen din helt normal, du har rimelig sikkert eggløsning, og lutealfase på 10 dager eller mer er jo helt innenfor normalen. Ser ingenting jeg ville reagert på ut fra de tempene. Anonymous poster hash: c122e...37e
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #6 Skrevet 23. september 2015 Ts her. Godt dere ikke ser noe dere reagerer på. Takk for at dere kikka Anonymous poster hash: 8d76a...6c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå