Gå til innhold

Sikkerhetskopiering Iphone (iOS 9)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!
Prøvde å oppdatere til iOS 9 i går, men den vil ikke gå videre når jeg har kommet til "Skyv for å oppgradere". Jeg koblet den til itunes og prøvde å gjenopprette mobilen, fikk samme problem igjen. Oppdaterte derfor iTunes og nå er ikke sikkerhetskopiene mine lagret der lenger, ikke på nettsiden til iCloud heller. Prøvde å gjenopprette mobilen min slik at den var så god som ny, men vil ikke miste alt jeg har på den.

På iCloud  på mobilen så står at det at siste sikkerhetskopiering var den 17. september, men hver gang jeg prøver å starte den på nytt med sikkerhetskopieringen så klikker den og det samme problemet dukker opp.

Noen ideer til hvordan jeg kan starte den med sikkerhetskopiering?
Eller er det lurest å dra til Eplehuset og be dem se på det. Får ikke ringt inn til kundestøtte siden den ikke vil gå videre fra "Skyv for å oppgradere"

Vil virkelig ikke miste alt jeg har på den! 

Anonymous poster hash: b3ac4...0c0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det samme skjedde meg. Jeg mistet alt :( Skjønte ikke hvordan jeg kunne komme utenom. Flere år med meldinger, mange tusen bilder bortevekk </3

Anonymous poster hash: 4bc2f...12d
Skrevet

Det samme skjedde meg. Jeg mistet alt :( Skjønte ikke hvordan jeg kunne komme utenom. Flere år med meldinger, mange tusen bilder bortevekk </3

Anonymous poster hash: 4bc2f...12d

Det var ingen mulighet å redde noe av det??

Anonymous poster hash: b3ac4...0c0

Skrevet

I denne saken fra dinside, står det om at Apple vet at det er en feil som gjør at "skyv for å låse opp" ikke virker, og at det vil komme en oppdatering som fikser det. Står også noe der om hvordan det kan fikses :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...