Gjest gjest1 Skrevet 20. september 2004 #1 Skrevet 20. september 2004 takler man et brudd, for jeg aner ikke hvor jeg skal gjøre av meg nå... og til påståelige gjester; jepp jeg sitter og tuter her, så det kan dere bare spare dere for å få meg til å gjøre.
Gjest 1111 Skrevet 20. september 2004 #2 Skrevet 20. september 2004 Huff, hva har skjedd? :trøste: Jeg vet ikke hvordan man skal takle brudd.. det er helt forferdelig, og man må vel bare ta tiden til hjelp.. Stooor til deg!!
Gjest gjest1 Skrevet 20. september 2004 #3 Skrevet 20. september 2004 vel, det ble for lite tid til hverandre og for mye stress fra min side da jeg hørte ting som jeg ikke mer takler å være i et forhold hvos jeg ikke kan stole på folk (mannfolk og alkohol), skulle ønske han var en ordentlig drittsekk så jeg bare kunne glemme vekk alt dette her. Men det var ufrivillig på en måte. En pause uten at vi er sammen, slik at ingen får forhåpninger, men likevel ikke har for mye håp. Jeg har egentlig lyst til å bare bli oppløst til ingenting akkurat nå
Gjest Rio Skrevet 20. september 2004 #4 Skrevet 20. september 2004 Sånn kan det gå. Er han verdt at du sitter og tuter? Det kan han ikke være. Forholdet deres var sikkert helt ræva uansett. (Prøver å få deg til å tenke at det var like så greit og det dukker opp noen bedre, garantert)
Gjest 1111 Skrevet 20. september 2004 #5 Skrevet 20. september 2004 Er ikke greit det.. men sånn jeg forsto det etter det siste innlegget så har dere pause? eller er det et endelig brudd? uansett, kjempetrist å høre spidey :trøste:
Gjest agurk Skrevet 20. september 2004 #6 Skrevet 20. september 2004 Ut å treff venninner og ha det så gøy som du klarer!
Gjest gjest1 Skrevet 20. september 2004 #7 Skrevet 20. september 2004 Ikke en pause, men vi har slått opp men likevel kan det bli oss igjen. Eller noe slikt. Akkurat nå har ikke han tid eller jeg nerver. Bestevenninna mi kommer ned nå for å overnatte, så skal vi se spider-man og daredevil og spise MASSSSE sjokolade. Beste trøst jeg kan få nå. Håper det blir oss to igjen. Han er alt jeg kan tenke på nå..
Gjest 1111 Skrevet 20. september 2004 #8 Skrevet 20. september 2004 Kos deg med venninna di og sjokolade, det hjelper, tro det eller ei
Gjest Anonymous Skrevet 20. september 2004 #9 Skrevet 20. september 2004 Vet du, gi deg selv tid til å sørge. Om en liten stund vil alt se lettere ut (tro meg, jeg har akkurat vært gjennom et brudd selv). Bruk tiden til å tenke, men ikke for mye. Tillat deg selv å gråte, det hjelper. Møt venner, det får deg til å tenke på andre ting. Uansett, jeg tror det er viktig å ikke tvinge deg selv til noe du ikke hvil. Har du lyst å se Spiderman hver dag de neste to ukene så gjør det! Om en liten stund vil alt se lysere ut. Klem fra meg
Brunhilde Skrevet 21. september 2004 #10 Skrevet 21. september 2004 Jammen, lille venn! Det ordner seg med tiden, men det er jævlig vondt mens det står på! Det som hjelper best er tid, gode venner og masse sjokolade. Håper det går bedre med deg etterhvert - og hvis noen prøver seg på "hva-sa-jeg" holdningen så be dem dra en viss plass. Du har ikke bruk for dem!
Gjest Spidey ikke innlogget Skrevet 21. september 2004 #12 Skrevet 21. september 2004 Tusen takk for så mange fine svar, de hjelper virkelig Han sa det igår gang på gang at jeg fortjener så mye bedre enn han, og det sier venninnene mine også. Men jeg er helt uenig. Han så bare ikke selv at han kanskje var litt for ufølsom og ikke så imøtekommende, og ting aldri liksom ble så hyggelige. Som jeg ikke nevnte i går, for det ble litt for vanskelig da alt surret i hue mitt, så hadde en kamerat av han fortalt meg at typen/exen jeg vettafaen hadde klint med ei annen jente og dradd henne med på et annet rom. Nå er denne kameraten utrolig flink til å overdrive, det har jeg sett mange ganger. Men jeg spurte ham om det denne kameraten hadde sagt var helt usant, jeg ba han se meg i øynene og være helt ærlig. Han sa det ikke var sant, men jeg aner ikke nå, jeg føler de eneste jeg kan stole på er to av mine beste venninner og jeg er så utrolig glad for å ha dem... Jeg trenger iallfall tid til å finne ut hva som skjer oppi hodet mitt. Altfor mye skjedde i går. Vi skal møtes for å snakke i morra, slik at det ikke bare er slik brå kontaktbrudd (joda vi skal være venner og alt, men takler jeg det?) jeg gruer meg skikkelig. Alt jeg vil er at han skal angre seg og ta meg tilbake (egentlig bør JEG ta HAN tilbake, men om han ikke har tid så...) Huff og huff, det skal ikke være lett. Trengte bare å få ut alt dette.
Gjest Anonymous Skrevet 21. september 2004 #14 Skrevet 21. september 2004 Sitat: Når en mann forsikrer en kvinne at han ikke er henne verdig, har han som oftest rett. -Jeanne Moreau
Samantha Skrevet 21. september 2004 #15 Skrevet 21. september 2004 Gje han litt tid til å savne deg skikkelig, så kan det godt hende han kjem krypande tilbake. Om det fortsatt er det du vil etter ei stund da... Ikkje overstrøm han med deppe- og masesms, og for all del: Ikkje ring han i fylla! :fy:
Gjest gjest1 Skrevet 21. september 2004 #18 Skrevet 21. september 2004 han har ikke hørt et pip siden i går, så det får han ikke. Jeg skal la han ta kontakt først nå - for en gangs skyld.
Gjest Sukkerert Skrevet 21. september 2004 #20 Skrevet 21. september 2004 Trist å høre. Prøv å fokusere på de negative sidene hans. ( Joda, de finnes) GJØR ting, vær masse sammen med venninnene dine, ikke sitt hjemme å vær trist. Se film sammen med venninne dine og spise sjoklade hørtes ut som en god ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå