AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #1 Skrevet 22. september 2015 Jeg er på utkikk etter noen fine, tynne ullklær til dam. Sokker, singletter, strømpebukser osv. Men jeg syns alt er så sinnsykt dyrt. Finnes det noe som er delikat men også litt rimelig? Anonymous poster hash: e8346...457
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #2 Skrevet 22. september 2015 Har du prøvd Cubus sine? De er ikke så dyre, samtidig som de er fine og gode å gå i. Jeg har både singleter, t-skjorter, langarmede topper, trekvart stilongs og hel stilongs. Anonymous poster hash: eebf5...5cd 1
Gjest Tigress Skrevet 22. september 2015 #3 Skrevet 22. september 2015 Pierre Robert som du får kjøpt i daglegvarebutikkar er bra greier.
MissLucy Skrevet 22. september 2015 #4 Skrevet 22. september 2015 pierre robert er rimelig, og lekkert, for å svare på spørsmålet ditt. Men det er ikke noe god kvalitet. Jeg har ullsingleter fra calida som har holdt seg pene i flere år, mens de fra pierre robert fort blir slaskete og maskene begynner å renne. Om du kjøper dyrt eller billig går sånn sett økonomisk ut på det samme - spørsmålet er om du vil fordele utgiften over tid eller ta den i en engang - da er forutsetningen min at den dyre trøyen koster tre ganger mer, og varer tre ganger lenger (kanskje mer)
kanelsnurr Skrevet 22. september 2015 #5 Skrevet 22. september 2015 Hvis du bor på østlandet, så pleier Bogerud tekestil å ha delikat, og ikke alt for dyrt, ulltøy av merkene Safa, og Iris (som er Janus sin dame-kolleksjon). Det selges helt sikkert andre steder og, i alle fall har janus nettbutikk, men bogerud har ofte bra utvalg! Synes kvaliteten er bedre enn f.eks Pierre Robert. Også liker jeg at det faktisk produseres i Norge. Ingen andre "norske" ullprodusenter (devold, ulvang, o.l.) har fabrikker i Norge nå.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #6 Skrevet 22. september 2015 Tusen takk folk! Skal ta meg en runde! Jeg har kjøpt både dyrt og billig tidligere, men bruker det så mye at jeg opplever det som slitt uansett. Har slitt litt med st jeg føler ikke alt blir pent under klær osv. Og som sagt pene sokker i tynt ull må jeg ha mange av Takk igjen! Anonymous poster hash: e8346...457
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #7 Skrevet 22. september 2015 Eg synes disse frå Cubus er grei. 3 par for 99. Både eg og mannen har slike https://cubus.com/no/7061326_F950 Anonymous poster hash: 39f01...a34
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #8 Skrevet 22. september 2015 Eg synes disse frå Cubus er grei. 3 par for 99. Både eg og mannen har slike https://cubus.com/no/7061326_F950Anonymous poster hash: 39f01...a34 De så ut som noe jeg er på utkikk etter!! Takker! Anonymous poster hash: e8346...457
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #9 Skrevet 22. september 2015 Støtter de som foreslår cubus Anonymous poster hash: 05d92...9ec
Jolene Skrevet 22. september 2015 #10 Skrevet 22. september 2015 Pierre Robert. Bare husk å vaske det på ullprogram med milo
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #11 Skrevet 23. september 2015 Ser Janus og Safa er nevnt. Jeg syns ikke passformen til strømpebuksene til dette merket er noe å skryte av. De er enten for lange. Korte. Stramme over låret og slaskete ved ankelen osv. Da er det bedre med ullstrømpebuksene til Pierre Robert. Selv om de inneholder kanskje litt mindre ull og er dyrere. Anonymous poster hash: 23e98...25d
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #12 Skrevet 23. september 2015 Jeg bruker ullsingleter fra Janus, mamelukker fra Janus under skjørt på kalde dager, og ullstrømpebukser fra Pierrre Robert og Marks & Spencer. Har også en ullstrømpebukse fraWolford, veldig bra, men koster jo en del. M&S sine strømpebukser er jeg utrolig fornøyd med, de koster lite, holder seg godt i vask, og for meg som bruker en str 46/48 kan jeg finne strømpebukser som passer uten at de strammer eller ruller på de feile stedene. Cubus sitt ullundertøy blir for stivt for meg, liker heller ikke passformen så godt. Anonymous poster hash: ba2e4...1fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå