Gå til innhold

Gjenopprette iPhone..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på fest i helgen, og mens jeg holdt på med helt andre ting, var det noen som prøvde å komme seg inn på telefonen min, og de tasta feil kode litt mange ganger, så nå er iPhonen min deaktivert "for godt".

Og nå prøver jeg å ordne den. Det står "koble til iTunes," noe jeg har gjort, men det står bare "Gi tilgang ved å svare på iPhone-enheten".. Sist gang jeg gjorde det, betydde det å låse opp iPhonen, men det går jo ikke nå? Noen som vet hva jeg skal gjøre? Er verdens verste når det kommer til elektronikk.. Må prøve å få gjort det i dag, har allerede vært uten mobil i to dager :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du forsøkt å låse opp iphonen når den er tilkoblet iTunes? :) Har ikke vært borti akkurat det selv, men vil jo tenke at når den ber deg gjøre det, så kan iTunes snakke med telefonen når den er tilkoblet.

Ellers så har dinside en guide til hvordan du skal kunne fikse det :)

Skrevet

Har du forsøkt å låse opp iphonen når den er tilkoblet iTunes? :) Har ikke vært borti akkurat det selv, men vil jo tenke at når den ber deg gjøre det, så kan iTunes snakke med telefonen når den er tilkoblet.

Ellers så har dinside en guide til hvordan du skal kunne fikse det :)

Takk for svar :)

Jobber med saken nå, iTunes sa "at mobilen måtte oppdateres, og at dette kunne hjelpe til å fikse problemet" , så nå holder den på med å oppdatere til ios 9, så tar jeg det derfra :)

Det stod også at hvis ikke det funka å oppdatere mobilen, så måtte jeg gjennopprette hele mobilen, og må jeg så må jeg (angrer på at jeg ikke hadde iCloud, og at jeg ikke sikkerhetskopierte sist gang jeg kobla mobilen til iTunes..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...