Poets Skrevet 22. september 2015 #1 Skrevet 22. september 2015 Hei, Veldig kjekt å følge dere andre prøvere! Jeg er ganske sikker på at EL kom søndag kveld eller i går pga. testene og smertene. Jeg setter meg derfor opp på IKM 5.oktober. Denne syklusen har jeg brukt dobbel pergotime og var hos gynokolog på dag 12 som viste et stort fint egg som da var 17-18 mm. Vi har lagt inn askjer annenhver dag siden TR var over - og mer kan vi ikke gjøre - så krysser fingrene skikkelig nå! (Har vært prøvere i 13 måneder). Noen flere med ikm i uke 41?
Smukka91 Skrevet 22. september 2015 #2 Skrevet 22. september 2015 Hei! Er nettopp begynt å prøve. Sluttet nylig på loette, så om jeg har gått rett i syklus så er IKM 5/10. Hadde regelmessig syklus før jeg startet på loette i februar, så har et håp:)
Poets Skrevet 22. september 2015 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2015 Hei! Er nettopp begynt å prøve. Sluttet nylig på loette, så om jeg har gått rett i syklus så er IKM 5/10. Hadde regelmessig syklus før jeg startet på loette i februar, så har et håp:) Så kjekt - lykke til! Første barn ?
Smukka91 Skrevet 22. september 2015 #4 Skrevet 22. september 2015 Ja første barn:) har hatt lyst på i flere år, så nå er jeg helt i ekstase! Går og kjenner på en haug av symptomer, men er sikker bare pille slutten som tuller med meg..
Poets Skrevet 22. september 2015 Forfatter #5 Skrevet 22. september 2015 Ja første barn:) har hatt lyst på i flere år, så nå er jeg helt i ekstase! Går og kjenner på en haug av symptomer, men er sikker bare pille slutten som tuller med meg.. Samme her! Gikk akkurat å gjorde det samme i begynnelsen.. Men fant fort ut at jeg ikke hadde eggløsning av meg selv :/ Det er først de 3 siste syklusene at kroppen har stabilisert seg og jeg får eggløsning! Så det tok omtrent et år før kroppen min var i balanse etter p-pille slutt. (Gikk på Diane) Håper iiiikke det skjer med deg! Blir spennede tid fremover😃 har du nettopp hatt eggløsning ?
Smukka91 Skrevet 22. september 2015 #6 Skrevet 22. september 2015 Jeg tror jeg hadde el i helgen, hadde el slim. Jeg brukte mercilon for noen år siden, og når jeg sluttet på de, så tok det vel 2-3 mnd før jeg fikk mensen tilbake, men gikk da rett inn i regelmessig syklus, og denne gangen så har jeg bare gått på pillen i 7 mnd, så håper det stabiliserer seg nokså raskt. Håper jeg hvertfall er like fruktbar som min mor var😄 Lyst på en liten spire nå❤️
Poets Skrevet 22. september 2015 Forfatter #7 Skrevet 22. september 2015 Jeg tror jeg hadde el i helgen, hadde el slim. Jeg brukte mercilon for noen år siden, og når jeg sluttet på de, så tok det vel 2-3 mnd før jeg fikk mensen tilbake, men gikk da rett inn i regelmessig syklus, og denne gangen så har jeg bare gått på pillen i 7 mnd, så håper det stabiliserer seg nokså raskt. Håper jeg hvertfall er like fruktbar som min mor var😄 Lyst på en liten spire nå❤️ Åå håper det- krysser fingrene for deg!! 😃 Hadde vært utrolig kjekt med en liten spire nå ja ❤️
Smukka91 Skrevet 22. september 2015 #8 Skrevet 22. september 2015 Håper det klaffer for dere også denne mnd! Første dere prøver på?
Poets Skrevet 22. september 2015 Forfatter #9 Skrevet 22. september 2015 Håper det klaffer for dere også denne mnd! Første dere prøver på? Stemmer det
Smukka91 Skrevet 22. september 2015 #10 Skrevet 22. september 2015 Stemmer det Krysser fingrene for dere! :D 1
Åselin Skrevet 22. september 2015 #11 Skrevet 22. september 2015 Jeg tror jeg har ikm den 5/10. Hverken tester eller temper el, men har veldig stabile sykluser. Så nå er det vel bare å vente.... Tiden går så sakte! 1
Smukka91 Skrevet 22. september 2015 #12 Skrevet 22. september 2015 Så kjekt at det er flere som har IKM samme dag! håper det går veien for dere
Smukka91 Skrevet 22. september 2015 #13 Skrevet 22. september 2015 Og ja, tiden går altfor sakte... Bare 2 uker til...
Åselin Skrevet 22. september 2015 #14 Skrevet 22. september 2015 Så kjekt at det er flere som har IKM samme dag! håper det går veien for dere Og deg samme til deg! Du er i pp1? Dagene snegler av gårde... Fint å kunne stikke innom her av og til og få litt medfølelse av andre i samme båt.
Smukka91 Skrevet 23. september 2015 #15 Skrevet 23. september 2015 Ja, pp1 her😊 Men tvilsomt at det går veien denne mnd. Sluttet nettopp på pillen, men håper er der!
Poets Skrevet 23. september 2015 Forfatter #16 Skrevet 23. september 2015 Så kjekt! Blir så kjekt å følge dere, spesielt siden vi har ikm omtrent samtidig!
tassepus Skrevet 23. september 2015 #18 Skrevet 23. september 2015 Jeg fikk positiv eltest i dag 😄 hurra! Litt seinere enn vanlig, så begynte å bli urolig for at den ikke kom denne pp'n 😐 men gudskjelov ble det to sterke streker i dag! Kjæresten er syk, men jeg får se om jeg får han med likevel hvis vi har sex i dag, i morgen og dagen etter bør vi vel ha muligheter :D Har forventa IKM 6. Oktober nå dette blir spennende 1
tassepus Skrevet 23. september 2015 #20 Skrevet 23. september 2015 (endret) Så spennende da:D Veldig! 😄 så hyggelig med en gruppe for kun oss som har IKM den uka 👍 Endret 23. september 2015 av tassepus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå