Gå til innhold

Ferie med ekser; hvem bestemmer?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg må bare spørre; hvordan fordeler dere ferieønskene?

Min eks. og jeg skulle feriere sammen med barna i sommer. Det vil egentlig si i de 14 dagene han skulle ha barna. Han har ordnet med alt, og gjort alt utifra sine egne ønsker. Jeg er med på å betale halvparten av alle utgiftene. Men når jeg spør om vi kan gjøre noe jeg vil(og som også barna vil) så er svaret enten tvert nei, eller det er så mye om og men at....jeg skulle ønske han kunne vise litt interesse for hva jeg vil og!

Han viser null interesse for andre enn seg selv og sine ønsker. Jeg må bare si at jeg ikke forstår slike mennesker. Hva er det som foregår oppe i hodet på dem??? Jeg trodde normale mennesker også viste litt interesse for hva andre var interessert i og ønsket, om bare for å vise litt høflighet. Slik er ihvertfall de jeg kjenner. Heldigvis er han bare min eks. og det var jo ikke akkurat uventet, men jeg blir likefullt skikkelig irritert.

Det positive er ihvertfall at jeg ser at jeg gjorde det rette ved å forlate han. Og noe mere fellesferie blir det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fialine

hei hei,

må vel bare si at hvis du ønsker og han aksepterer at du er MED han i HANS ferie, da er det vel bare rett og rimelig at han bestemmer hva dere skal gjøre. Jeg for min del kunne aldri tenke meg å reise på ferien med den dusten jeg har av eks - som du selv sier det er jo en grunn til at han nettopp er din eks... han har 3 uker ferie med barna og jeg har 3 uker ferie med barna, sånn har vi delt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...