AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #1 Skrevet 21. september 2015 Jeg har fått litt trang bukse i det siste. Jeg har løpt mye i oppoverbakke i det siste. Og har ikke lagt på meg ellers på kroppen. Anonymous poster hash: 0b0b4...55e
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #2 Skrevet 21. september 2015 muskler har en tendens til å vokse når du bruker de Anonymous poster hash: 3098b...178 3
WubWub Skrevet 21. september 2015 #3 Skrevet 21. september 2015 Ja kjempe merkelig at muskler vokser under motstand altså. Her syntes jeg du bør informere forskere slik at de kan gjøre litt research på fenomenet du beskriver. 3
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #4 Skrevet 22. september 2015 nei, du får ikke større lår av å løpe, du får det av å spise mer enn du har gjort tidligere. Hverken muskler eller fett oppstår av seg selv, eneste måten å bli større på er å putte mer inn i munnen- Om det er økt muskelmasse eller fett du har endt opp med er vanskelig å si for oss, men mest sannsynlig er det ikke muskler siden løping ikke bygger muskelvolum i særlig grad. Anonymous poster hash: 15773...8a9 1
MiniMjau Skrevet 22. september 2015 #5 Skrevet 22. september 2015 Mener du at du har løpt harde bakkeintervaller? Eller at løpeturen din har noen få oppoverbakker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå