Gå til innhold

Damer rundt 40 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har etter noen år som singel og lysten på en yngre dame enn meg selv (35), fått øynene opp for damer rundt 40 år. Mange av de som holder seg godt, og som en lett kunne tro var ti år yngre. Så er det en god del rundt 30 som forfaller men det er en annen sak. 

Dere damer rundt 40 som holder dere godt, ville dere datet en 35 åring, eller er det for ungt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kunne datet en 35 åring, men om nicket ditt stemmer med bostedet ditt så sier jeg "nei takk"

hilsen ei på 40

Anonymous poster hash: 529d9...2ac
  • Liker 3
Skrevet

Har ei venninne på 40 og hun fortalte meg senest i helgen at hun gjerne vil ha en fra 35 - 45 år så du ligger innenfor der :)

Anonymous poster hash: d5c17...767
Skrevet

Jeg synes det er viktig at han holder seg bra også, så jeg kan date en som er 30 også.

Anonymous poster hash: 0edbf...fa2
  • Liker 1
Skrevet

Ja. Men vil ikke ha barn :)

Anonymous poster hash: 720cb...8ea
  • Liker 1
Skrevet

Jeg kunne datet en 35 åring, men om nicket ditt stemmer med bostedet ditt så sier jeg "nei takk"

hilsen ei på 40

Anonymous poster hash: 529d9...2ac

Jeg bor ikke i det området nicket tilsier så det er sagt. Vi høres ;-)

Skrevet

Ja. Men vil ikke ha barn :)

Anonymous poster hash: 720cb...8ea

Har ikke majoriteten barn i den aldersgruppen da?

Skrevet

Ja, jeg kan godt date en 35-åring 😊

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

35 er ingen problem

Gjest Blomsterert
Skrevet

Jeg har etter noen år som singel og lysten på en yngre dame enn meg selv (35), fått øynene opp for damer rundt 40 år. Mange av de som holder seg godt, og som en lett kunne tro var ti år yngre. Så er det en god del rundt 30 som forfaller men det er en annen sak.

Dere damer rundt 40 som holder dere godt, ville dere datet en 35 åring, eller er det for ungt?

Alderen er ikke så viktig,er det vel?

Du er ikke en representativ 35-åring håper jeg,for da sier jeg nei takk.Du spør dumt,du er jo bare fem år yngre??

Enten fisker du,eller du er atten i hodet.Så,ja,kanskje en på 35,men aldri deg liksom.Om du skjønner.

Skrevet

Hvorfor skulle det være en bombe at en 35-åring dater en dame på 40? Det er bare 5 års aldersforskjell.

Om det hadde vært en dame på 35 som datet en mann på 40 hadde du ikke leet på øyebrynet.

Jeg er så lei av menns holdninger rundt dette temaet. Som om de skal velte seg rundt med unge jenter så snart de kommer i midten av 30-årene...

TS, det virker som om du har kommet på bedre tanker, men at du har hengt en stund fast i denne mannsjåvinistiske tendensen...

Anonymous poster hash: aade0...918
  • Liker 3
Skrevet

Synes dette minner mistenkelig om en kontaktannonse.

Anonymous poster hash: d31f6...2e6
Skrevet

Alder er ingen hindring, jeg er 43 og gift med en som er 12 år yngre.

Anonymous poster hash: 68b98...d7f
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er 44, ser yngre ut og sveiper fra 35 på Tinder.

Anonymous poster hash: de99e...38c

Skrevet

Også har jeg ikke barn og heller aldri hatt ønske om det.

Skrevet

Alder er ingen hindring, jeg er 43 og gift med en som er 12 år yngre.

Anonymous poster hash: 68b98...d7f

:tommelopp:

• Liker 1
Skrevet

Også har jeg ikke barn og heller aldri hatt ønske om det.

Du høres nesten ut som meg.

Skrevet

Alder på folk er svært individuelt. Jeg kjenner to damer : ei er 30, ei er 43. Hun på 43 både ser og virker mye yngre enn hun på 30. Hadde du møtt dem, hadde du skjønt hva jeg mener. 

Når man skal møte noen, bør man , som du ts, være åpen for flere aldre, da alle er så forskjellige når det kommer til alder.

Håper du finner drømmedama di! 

Anonymous poster hash: b6d38...d28
Skrevet

Dater en som er 13 år yngre enn meg. Heldigvis har han allerede fått sine barn. Jeg skal ikke ha egne.

Anonymous poster hash: eb9bf...fd0

Skrevet

Jeg er 38 og kan godt date en på 35. Men forutsatt at han er ferdig med barn, for jeg skal ikke ha flere. Jeg blir også ofte tatt for å være yngre enn jeg er.

Anonymous poster hash: 2020f...0b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...