Gå til innhold

Noen gode råd? *omgangsyke*

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

For å gå rett på sak. Jeg har fått omgangsyke, er alene med gutt i skolealder som hvertfall for øyeblikket er frisk. Han har for lang vei til å kunne komme seg på skolen alene. Jeg har ikke bil og ingen i nærheten som kan levere han for meg.vi tar buss men det er uaktuelt nå. Hva gjør jeg? Ideer mottas med stor takknemlighet.

Endret av rosa_smurf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å gå rett på sak. Jeg har fått omgangsyke, er alene med gutt i skolealder som hvertfall for øyeblikket er frisk. Han har for lang vei til å kunne komme seg på skolen alene. Jeg har ikke bil og ingen i nærheten som kan levere han for meg.vi tar buss men det er uaktuelt nå. Hva gjør jeg? Ideer mottas med stor takknemlighet.

Har han noen klassekamerater som bor i nærheten?

Anonymous poster hash: d8478...857

Skrevet

Om han ikke kan reise på buss med feks klassekamerater eller nabobarn han kjenner, ingen som kan kjøre og du er syk; la han bli hjemme i alle fall en dag. Det høres dessverre ikke ut som det er andre alternativ...

Skrevet (endret)

Det kan se ut som han må bli hjemme. Han går ikke på nærmeste skole så klassekameratene bor derfor også et stykke unna. Kjipt for han å være hjemme med en syk mamma, men får vel bare gjøre det beste utav det da.

Endret av rosa_smurf
Skrevet

Send han i taxi?

Anonymous poster hash: cd276...bf3

Skrevet

Ja taxi det hadde jeg ikke tenkt på. Tusen takk.

Skrevet

Men hvorfor kan han ikke ta bussen selv?

Anonymous poster hash: 647b5...2f6

Skrevet

Fordi han ikke er klar for det ennå. Han trenger å trene mye for å bli trygg nok på å gjøre ting på egenhånd. Hadde ikke vært ideelt en meltdown på en buss når jeg er syk.

Skrevet

Taxi syns jeg er et fint alternativ da.

Man kan jo ikke holde barna hjemme pga en selv er syk.

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Taxi syns jeg er et fint alternativ da.

Man kan jo ikke holde barna hjemme pga en selv er syk.

Ja han er sendt avgårde på skolen han. Med taxi.

Hensikten med tråden var jo å få han på skolen, og ikke finne unskyldninger for å holde han hjemme 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...