Gå til innhold

Noen som har erfaring med kokosolje i håret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, som overskriften sier, lurer jeg på om noen her har erfaring med kokosolje i håret? Har hørt at dette skal være så bra for tørtt, skadet og slitt hår. Er det noen her som kan bekrefte eller avkrefte det? Er så lei av å kjøpe hårprodukter som ikke funker.

Anonymous poster hash: f93b2...d34
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har brukt det. Merket ikke så stor forskjell annet enn at det ble fett fordi det var vanskelig å få vasket det ordentlig ut av håret. Tok noen vask før det ble borte. 

Skrevet

Ja, jeg bruker det i kvelden før jeg vasker det. Det er ikke bare jeg som kan bekrefte at det fungerer, der finnes til og med vitenskaplige holdepunkter for det. Mamma har også begynt med det, og hun merker veldig forskjell. Fungerer mest på tørt hår dog, det kan ikke reparere slitt hår, bare forebygge.

Skrevet

Har sovet med kokosolje i håret to netter. Merket egentlig ingen forskjell.. Var vanskelig å få det ut, så anbefaler å ikke ta det i hodebunnen.

Skrevet

Pleier å ta det i før jeg legger meg, og så vasker jeg det ut med sjampo og balsam morgenen etter :) Håret mitt blir kjempemykt, har aldri opplevd at det fetter seg pga oljen. Det tar også lenger tid før det blir fett eller ser "uvaska" ut, har nå gått fire dager uten å vaske håret og det er fremdeles mykt og fint ^^

Skrevet

Man skal ikke ha det i hodebunnen, bare i tuppene. Jeg har brukt det i håret i flere år, og liker resultatet. Blir mykt, og skinnende, og det forebygger at det blir tørt og slitt. Ha det i så lenge som mulig, gjerne sov i det. Det trenger tid på å penetrere. :)  

Anonymous poster hash: 1e0fc...4d7
Skrevet

Håret mitt er av en annen verden dagen etter på ha brukt kokosnøttolje.

Husk å bruk en renseshampoo når du skal vaske det ut, ellers er det nesten umulig å få det helt ut (min erfaring i hvertfall).

Anonymous poster hash: a1e6c...851
Skrevet

Ha i shampo før du væter håret, da kommer shampoen ut.

Anonymous poster hash: 97dc7...e52
  • Liker 2
Skrevet

Jeg bruker det regelmessig i håret, ca. en gang i uken/hver andre uke. Sover med det i håret og vasker det ut om morgenen, men det er helt opp til deg selv da. Det som er lurt er å vaske det ut med shampoo; ikke bare vann. Da får du det ikke ut. Jeg vasker det ut med to runder shampoo og har en kjøp-hårkur eller balsam i etterpå (jeg har det aldri mot hodebunnen, men fra midten og ned, sånn at det ikke blir alt for fettete etterpå). :) Fungerer for meg; håret mitt er blitt mye bedre. Men det er nok forskjell fra person til person. 

Skrevet

Ha i shampo før du væter håret, da kommer shampoen ut.

Anonymous poster hash: 97dc7...e52

Mener du når jeg skal vaske ut oljen, må jeg ha shampoo i tørt hår?

Anonymous poster hash: f93b2...d34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...