AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #1 Skrevet 21. september 2015 Skal ha en familie med 2 barn mellom 2 og 4 på middag og jeg ønsker å lage noe barnevennlig og enkelt(har en ikke-sove baby selv). Noen med forslag? Ikke pizza:)Anonymous poster hash: d02a2...45f
Gjest Tekola Skrevet 21. september 2015 #2 Skrevet 21. september 2015 Fiskegrateng? Det er populært hos våre barn på ett og to i hvert fall! Koke makaroni, kutte opp fisken (blande fileter av torsk og laks f.eks), evt. putte oppi litt amerikansk blanding som grønnsaksalibi, lage en kjapp hvit saus med litt muskatnøtt i, blande i et egg, røre alt sammen i et par ildfaste former og strø brødrasp over (har du foodprocessor kan du finmale knekkebrød, smaker mye bedre enn griljermel!) Ellers er jo pasta med kjøttsaus alltid populært, noen bokser hermetiske tomater og litt tomatpuré, og så litt løk og hvitløk, litt sukker og oregano/basilikum, i tillegg til kjøttdeig
peppermyntete Skrevet 21. september 2015 #3 Skrevet 21. september 2015 Lasagne? Jeg elsket i alle fall det som barn. Så kan du evt ha en barnedel og en voksendel og ha parmesan på den til de voksne
Gjest Ennasus Skrevet 21. september 2015 #4 Skrevet 21. september 2015 Lasagne Taco Pitabrød Kyllingfrikasse med ris Makaronigrateng Grillspyd Kylling, ris og salat Pai
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #5 Skrevet 21. september 2015 Barn spiser alt så lenge du er forsiktig med chilien Anonymous poster hash: b2c46...c35 3
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #6 Skrevet 22. september 2015 Mine nevøer er akkurat samme alder, 2 og 4. Spesielt eldstemann er ekstremt kresen, men det som går nedpå der er - fiskegrateng - kjøttkaker og brun saus - fiskekaker - fiskeboller - kjøttdeig og fusilli - tomatsuppe Anonymous poster hash: 9bb09...50e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå