AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #1 Skrevet 21. september 2015 Så skjedde det igjen... Jeg har nokså langt hår og stusser det sånn halv-regelmessig. Jeg ber om å få en stuss, og frisøren spør hvor mye jeg vil klippe. 10 cm synes jeg er ok.. Når jeg er ferdig etter en 15 minutters klipp så har hun klippet nærmere 30 cm! I tilegg så spesifisere jeg at jeg gjerne tar en vask, men ikke vil ha noen form for spray/skum/glans/andre produkter i håret. Men; plutselig så hører jeg pysjt-pysjt og ser opp fra bladet og der er hun i gang med å ta i spray... Hvorfor er det så vanskelig å gjøre som jeg vil? Anonymous poster hash: b361e...d57 1
Dricka Skrevet 21. september 2015 #2 Skrevet 21. september 2015 Prøv å finn en frisør du er fornøyd med og stoler på så slipper du det problemet der. Vet ikke hva man skal gjøre med det. men er visstnok ganske vanlig.
Professor Orm Skrevet 21. september 2015 #3 Skrevet 21. september 2015 Så skjedde det igjen... Jeg har nokså langt hår og stusser det sånn halv-regelmessig. Jeg ber om å få en stuss, og frisøren spør hvor mye jeg vil klippe. 10 cm synes jeg er ok.. Når jeg er ferdig etter en 15 minutters klipp så har hun klippet nærmere 30 cm! I tilegg så spesifisere jeg at jeg gjerne tar en vask, men ikke vil ha noen form for spray/skum/glans/andre produkter i håret. Men; plutselig så hører jeg pysjt-pysjt og ser opp fra bladet og der er hun i gang med å ta i spray... Hvorfor er det så vanskelig å gjøre som jeg vil?Anonymous poster hash: b361e...d57 Enten har du veldig slitt hår men ser det ikke selv, eller så er hun misunnelig fordi du har så fint hår. Min frisør kunne aldri gjort noe sånt, anbefaler deg å finne en fast frisør du stoler på. Skjønner heller ikke hvorfor det skal være så vanskelig. Noen mennesker er bare mindre dyktige. *oppgitt på dine vegne*
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 21. september 2015 #4 Skrevet 21. september 2015 (endret) . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #5 Skrevet 22. september 2015 Uff kjenner til dette. Hadde endelig fått skikkelig langt hår og var fornøyd med lengden. Fant ut jeg skal ta en liten stuss av tuppene, maks 2-3cm, sånn at tuppene var sunne. Endte meg at frisøren klippet ALTFOR mye og jeg gren når jeg kom hjem. Så da er det bare å starte igjen med sparing... Jeg har aldri funnet en frisør jeg er fornøyd med, så jeg er misunnelig på de som har en fast frisør de kan stole på. Om saken er at de vil man skal betale for klipp i stedentfor stuss, så betaler jeg gledelig heller mer for å få det slik som jeg vil - enn at frisøren ødelegger håret!!! Anonymous poster hash: 522cc...256
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå