Gå til innhold

Hvor høy er du og hvor mye veier du?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 165 og 95 kg!!!!!! Kunne gjerne tenke meg og være 20 kg lettere, og skal prøve og gå ned noen kg til ferietid. Men, jeg er ganske fornøyd med meg selv, alikevel, jeg! :wink:

La på meg over 30 kg når jeg var gravid, for snart 10 år siden og de kiloene ble værende, selv når prinsessa mi kom.....

Men, jeg har det flott, selv med sååååå mange kg. Har en super kjæreste (og han traff jeg da jeg var 3 kg tyngre enn nå...), har mange herlige venner, er aktiv, trener en god del og sitter faktisk ikke bare i sofan og spiser. Driver aktivt med dans, kjører slalom, går turer.

Er med på mye festligheter og er veldig sosial, noe som det høres ut som man ikke kan være når man er tjukk...

Vet at det er min egen feil at jeg er blitt så tjukk, er veldig glad i god mat og godterier, -så derfor orker jeg ikke å gå å finne på unnskyldinger for at jeg er så stor, eller gå å sutre over det! Jeg har det bra, det er viktigst, så får jeg heller prøve å slanke meg, hvis jeg vil bli lettere!

Husk, man lever bare en gang, hvorfor ikke prøve å ha det fint med seg selv???! :-)

Huff, dette ble nesten vel 'overpositivt'.

Må innrømme at av og til, skulle jeg bare ønske at jeg var slankere (mer kule klær å finne...), men stort sett klarer jeg og være glad i meg selv slik jeg er!

GRIP DAGEN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

167/86

Stort sett er jeg glad og førnøyd, men allikevel.. Nesten hver dag er jeg innom speilet og ønsketenkningen om at hvis jeg bare var 10-15 kilo lettere!

Men det er bare jeg sjøl som kan gjøre noe med det . OG jeg skal virkelig prøve. Ikke fordi jeg skal gifte meg om 9 mnd, men fordi jeg sjøl vil, for min egen del!! (Bryllupet er riktognok motivasjonen min, og målet er å ha greid det innen da, men det er ikke hovedårsaken til at jeg vil ned i vekt- Ikkeno bekymra for at kjæresten min ikke liker meg om jeg ikke går ned og alt det der. Har bare lyst til å komme mer i form og se bedre ut, for min egen del!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gjest Anonymous

jeg er 170 /47 .... veier altfor lite, prøver å legge på meg, men min aktive sønn gjør sånn at jeg bruker mer kalorier enn jeg antageligvis spiser........ jeg veier vanligvis mellom 49-50 kg, men har gått ned noen kilo dette året.... håper jeg legger på meg snart..... liker ikke å være såååå tynn. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...