~sikka~ Skrevet 21. september 2004 #61 Del Skrevet 21. september 2004 er 167 høy, og 82-83 kg. feit etter min mening..... prøver og gjøre noe med det, men det sitter bom fast! noen tips?? Spis sunt og mindre posjoner. Beveg deg mer, gå, jogg, dans eller hva som helst bare du får igang kroppen Lykke til! = ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Respect Skrevet 21. september 2004 #62 Del Skrevet 21. september 2004 158 cm, 48 kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gloria Skrevet 21. september 2004 #63 Del Skrevet 21. september 2004 173 cm. og 52 kg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvar Skrevet 21. september 2004 #64 Del Skrevet 21. september 2004 162cm, 65 kg Ser jo at det er alt for masse når jeg sammenligner med andre som har samme høyden. Sukk, teite tråd. Og dumme meg som er med på den :-x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pace Skrevet 21. september 2004 #65 Del Skrevet 21. september 2004 182, 70kg. Litt tynn, men så er jeg også litt tynt bygd, også trenger jeg omfordeling. For tykk i abdomen, og for lite muskler ovenpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 21. september 2004 #66 Del Skrevet 21. september 2004 Like ille er det at folk frivillig sulter seg til døde i en verden der 30.000 barn dør av underernæring hver dag og forlanger statlig hjelp. Helt enig, Poirot! Helt enig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 22. september 2004 #67 Del Skrevet 22. september 2004 HVER eneste tråd om vekt blir til en greie om "de og de har det værst, tykke blir ALDRI rakket ned på, det skjer bare tynne, og fyttigrisen etc." Dere som mener at tykke aldri hører skjellsord om vekt og mobbing om utseende, dere tar så feil som dere kan ta! Noe så lite sensitivt å si! Det er INGEN som har sagt at det er mer "godkjent" å kommentere tynnes vekt enn overvektiges vekt. Jeg hører samme påstanden i hver jævla (unnskyld uttrykket) tråd om dette og jeg blir så kvalm av disse utsagnene! HVORFOR mener dere dette ? Har dere linker til undersøkelser der dette vises ? Hva VET dere om overvektige egentlig ? Jeg er en av de overvektige (ofte sett på som stygg, lat, diiiger og dum) og jeg oppgir IKKE min høyde og vekt her i denne tråden. Folk vil rett og slett få hakeslepp og komme med "velmente råd" og tro at jeg er en feit gris som spise 5 kg godteri hver dag. Sånn er det ofte overvektige blir sett på. Dere som er tynne og misfornøyd med det, jeg forstår at det er kjipf å få høre "du må spise mer" etc, men vi overvektige hører AKKURAT det samme! Bare "spis mindre, tren, beveg deg, kutt ut godteri". HVA med oss som faktisk prøver det der, og fremdeles er overvektige ? De slanke har i allefall noen fordeler, det er "in" å være slank, og det har det vært i lange tider. En skal liksom ikke ha former, og mang en jente klager over sine 50 kg og "stor mage". Dette gjør meg både trist og oppgitt. Ikke rart enkelte som veier ganske gjennomsnittlig får hetta her, siden de fleste som har svart er ganske slanke. Sukk..... Forøvrig applauderer jeg Kverula`s innlegg. Som alltid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the imp Skrevet 22. september 2004 #68 Del Skrevet 22. september 2004 Dere som legger inn høyde og vekt må da være forberedt på reaksjoner? Det er da et diskusjonsforum her. Dette skjer hver eneste gang det komme en sånn tråd, dere med veldig lav vekt i forhold til høyden legger inn innlegg hver gang, og hyler like mye hver gang noen reagerer på vekta deres. Hvis dere ikke vil ha noen reaksjoner så la være å legge inn innlegg da vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. september 2004 #69 Del Skrevet 22. september 2004 1.60 og 50 kg. runde og greie tall hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 22. september 2004 #70 Del Skrevet 22. september 2004 Eller er det kanskje slik at de som ikke er så veldig slanke ikke gidder å svare? Meget sannsynlig. Har selv ikke svart, for jeg synes ikke det er gøy å veie like mye som de som er 20 cm høyere enn meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 22. september 2004 #71 Del Skrevet 22. september 2004 Det er INGEN som har sagt at det er mer "godkjent" å kommentere tynnes vekt enn overvektiges vekt. Jeg hører samme påstanden i hver jævla (unnskyld uttrykket) tråd om dette og jeg blir så kvalm av disse utsagnene! HVORFOR mener dere dette ? Har dere linker til undersøkelser der dette vises ? Hva VET dere om overvektige egentlig ? De slanke har i allefall noen fordeler, det er "in" å være slank, og det har det vært i lange tider. En skal liksom ikke ha former, og mang en jente klager over sine 50 kg og "stor mage". Dette gjør meg både trist og oppgitt. vil bare påpeke at jeg ikke har ment å si at jeg tror overvektige får høre mindre frekkheter enn undervektige. det er bare det at for den som er tynn virker det som om folk tror de gir et kompliment når de påpeker at de synes man er for tynn. min erfaring er at nå, som jeg veier 55kg, har folk ingen sperrer i forhold til å påpeke at de synes jeg er i tynneste laget. for 12 år siden veide jeg 20 kg mer, og var ikke teknisk sett overvektig tror jeg, men jeg var uansett lenger unna såkalt 'normalvekt' for min høyde enn det jeg er nå. og det var virkelig ALDRI noen som kommenterte det. vel. det er min erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrine22 Skrevet 22. september 2004 #72 Del Skrevet 22. september 2004 162cm, 65 kg Ser jo at det er alt for masse når jeg sammenligner med andre som har samme høyden. Sukk, teite tråd. Og dumme meg som er med på den :-x Drit i de andre her, det prøver jeg å gjøre! Vi er så fin atte...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 22. september 2004 #73 Del Skrevet 22. september 2004 Dere som er tynne og misfornøyd med det, jeg forstår at det er kjipf å få høre "du må spise mer" etc, men vi overvektige hører AKKURAT det samme! Bare "spis mindre, tren, beveg deg, kutt ut godteri". HVA med oss som faktisk prøver det der, og fremdeles er overvektige ? Forøvrig applauderer jeg Kverula`s innlegg. Som alltid Leste du om det viruset? Det er skyld i mange som er overvektige. Og da er det ikke lett med alle disse trene-spise-rådene nei! Det var skikkelig interessant program! Etter at jeg så det, så må jeg si at jeg mistet litt av de fordommene (som jeg skal være voksen nok til å innrømme at jeg har hatt) jeg har hatt om overvektige. Etter å ha lest og studert litt om emnet på nettet har jeg fått et litt mer nyansert syn på overvekt! Det er ikke *bare* til å trene og spise mindre. Ellers enig i at man må forvente å få reaksjoner når man svarer på en tråd som dette. Eller hvilken som helst tråd egentlig! Dette er jo tross alt et diskusjonsforum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 22. september 2004 #74 Del Skrevet 22. september 2004 166 og 58 kg. Slank og fin, men veier mer ennmange her ser jeg. Mange undervektige som skriver inn her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 22. september 2004 #75 Del Skrevet 22. september 2004 162cm, 65 kg Ser jo at det er alt for masse når jeg sammenligner med andre som har samme høyden. Sukk, teite tråd. Og dumme meg som er med på den :-x Samme vekt som deg og et par cm høyere og jeg er ikke tjukk og det er ikke du heller! Jeg har former og trives veldig godt med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2004 #76 Del Skrevet 22. september 2004 :o Jeg må faktisk si jeg er overrasket over at nesten alle som har svart her et tynne/slanke! Trodde jeg var normalt slank jeg' date=' men jeg er visst ikke det, iforhold til de her inne iallfall... Eller er det kanskje slik at de som ikke er så veldig slanke ikke gidder å svare?[/quote'] Jeg er 167 cm høy og i skrivende stund aner jeg ikke hva jeg veier, men sist jeg veide meg (et par mnd siden) veide jeg 64 kg. Bruker samme LeeLeola-størrelse som deg... (30/33) Har i løpet av de siste 10 årene vært alt mellom 48 og 83 kg. (48 kg = resultat av mistet matlyst pga sykdom, 83 kg = høygravid med masse ødem) Jeg må få lov å si at jeg og kroppen min trives godt med den vekten jeg har nå. Jeg er ikke overrasket over at "alle" i denne tråden synes å være tynne/veldig slanke. Etter alle disse innleggene skrevet av tynne mennesker, vet jeg slett ikke om jeg hadde turt å skrive inn min høyde og vekt om jeg var overvektig... Tipper flere tenker sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 22. september 2004 #77 Del Skrevet 22. september 2004 175 cm høy og 62 kg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsey Skrevet 22. september 2004 #78 Del Skrevet 22. september 2004 Jeg har ikke helt oversikt over min høyde og vekt, rett og slett fordi jeg ikke bryr meg så veldig. Antar at jeg er rundt 165 høy, og veier et sted mellom 65 og 70kg. Og det er jeg helt fornøyd med Har små pupper, store lår, rompe og hofter, men heldigvis klarer jeg ikke å bekymre meg over det. Vil heller bruke tiden på å nyte livet istedefor å bekymre meg over hverdan jeg ser ut :-) Skjønner godt at andre ikke vil legge inn sin høyde og vekt da, er ikke alltid like morsomt å være den eneste som fraviker "normalen" (normalen i denne tråden altså). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MorningStar Skrevet 22. september 2004 #79 Del Skrevet 22. september 2004 168 cm og 58 kg. Målet mitt er 63 kg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrine22 Skrevet 22. september 2004 #80 Del Skrevet 22. september 2004 168 cm og 58 kg. Målet mitt er 63 kg. Kult, jeg har altså det målet som du kunne tenkt deg! Kunne kanskje tenkt meg ned til 60, men ikke mindre enn det, da stikker hoftene ut...Ikke pent,nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå