Gå til innhold

Hvor høy er du og hvor mye veier du?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Må si jeg føler meg smellfeit av og lese hva dere andre veier, men så er jeg vel et hav eldre enn dere også.

Jeg er 165 cm høy og veier i dag 86 kilo, men skal ned til 60 kilo. Jobber intenst om dagen....

Nå har jeg tre svangerskap bak meg, men hvis jeg forteller andre hvor mye jeg veier, så begynner de og le for de tror meg ikke.

Det har nok mye og si at jeg er slank rundt livet og kler meg etter fasongen.

Det hjelper mye.

Så målet mitt er innen 05.02.05 165 cm høy og 60 kilo!!!

PS! Da reiser jeg nemlig til Tunisia på tur med Kari Jaquesson....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Ser Nøstepus lurer op vekta til Luna.Har en datter på 17 år som er 1,70 høy og 53 kg. Veldig tynn ,men kan ikke noe for det.kg kommer vell etterhver .Var like tynn i den alderen.er vanskligere å legge på seg enn å ta av, DVS du kan godt LAVÆR å spise mer enn du trenger,men å spise når du er mett og maten vokser i munnen på deg er grusomt. tenk på det de som alltid kommentere hvor tynn du er ,INGEN våger å si hvor tykk du er til en person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

typisk det, tynne folk kan man si hva man vil til. nå tror ikke jeg at ikke de overvektige får gjennomgå, men i forhold til dem har vel de fleste fått med seg at å slenge med leppa ikke settes pris på. men fortsatt er det en ide om at hvis folk har en egenskap man selv oppfatter som attraktiv (i dette tilfelle å være tynn), så betyr det liksom at de ikke kan ha komplekser for det eller synes det er ubehagelig at folk påpeker det hele tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Jeg er 179cm høy og veier 72 kilo. Skal tilbake til idealvekten min nå da, så jeg kommer nok til å veie 5-7 kilo mindre etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å si noe stygt om hverken tykke eller tynne så pleier tråder som det her å utvikle seg til en "orgie" av mennesker som er veldig slanke, også med noen gjester med noen flere kg og noen flere komplekser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
typisk det' date=' tynne folk kan man si hva man vil til. nå tror ikke jeg at ikke de overvektige får gjennomgå, men i forhold til dem har vel de fleste fått med seg at å slenge med leppa ikke settes pris på. men fortsatt er det en ide om at hvis folk har en egenskap man selv oppfatter som attraktiv (i dette tilfelle å være tynn), så betyr det liksom at de ikke kan ha komplekser for det eller synes det er ubehagelig at folk påpeker det hele tida.[/quote']

Helt enig med deg. Det er liksom greit å sette spørsmålstegn mot de som er tynne. Og faktisk fortelle dem at de er stygt tynne. (det er ikke alltid man kan noe for det og da er det faktisk fryktelig sårende)

Skjer det ofte at overvektige får høre at de er stygt feite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Det kan nok fort ta litt av med en høyde/vekt-tråd, men nå er jo KG-forum til for å diskutere i ;) Det kan være godt å få lov til å si hva man mener om vekt og holdninger rundt dette! Vekt er noe alle har et forhold til, kan være greit å se hva folk *egentlig* mener, når man får mulighet til å si noe uten å bli arrestert for å si noe politisk ukorrekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, nå skal jeg si noe politisk ukorrekt: jeg blir provosert av folk som krever enorme ressurser satt inn fra det offentlige for å redusere deres overvekt.

30 000 barn dør av underernæring hver dag.

jeg blir kvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...