Gå til innhold

Hvor høy er du og hvor mye veier du?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Melissa Gioberti utl.

Jeg er litt opptatt av vekt og sånt...og nå har jeg gått opp hele 7 kg!!

Er 171 og veier nå 64 kg...vil gjerne gå ned en størrelse innen våren :)

Hvis jeg ikke trener, går jeg opp i vekt..hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kommer an på kroppsbygning å da.. jeg er 172 og 90 kg... det høres nok forferdelig skrekkelig mye ut for de fleste her ..men jeg kunne bare tenkt meg å gå ned 15 kg.. Forresten...Noen som har et LETT RÅD for å gå ned i vekt her?? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 168 cm og veier 62 (?) kilo... Har IKKE følt meg særlig slank i det siste, æsj! Nettopp hatt mensen, og da kommer alle de koselige tankene om seg selv frem ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel litt vektfokusert :oops: Har vel alltid vært det.

Det er sikkert flere gamle tråder om det her: men kanskje vekten har forandret seg på de som svarte den gang da? Noen har slanket seg, andre har gått opp (som meg).

:ler2: Men jeg spiser jo det jeg vil og lar ikke maten stoppe meg akkurat! Men trene mer...se det bør jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Anonymous

Jeg er en av de mange (?) overvektige her i landet: 165.5 cm høy og veier 73 kilo.

MEN jeg har i løpet av ett år gått ned fra 82 kilo, så jeg er litt stolt! :-) Men ennå mangler det selvfølgelig en del kiloer... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er en av de mange (?) overvektige her i landet: 165.5 cm høy og veier 73 kilo.

MEN jeg har i løpet av ett år gått ned fra 82 kilo, så jeg er litt stolt! :-) Men ennå mangler det selvfølgelig en del kiloer... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...