AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #1 Skrevet 21. september 2015 Jeg er klar over at dette er en utrolig dum tråd å starte, men jeg sliter litt med dette.. Ikke det at jeg bryr meg, men det er jo flaut når andre på skolen må sitte og høre på dette dag inn og ut, og jeg skulle virkelig vist hva de tenkte.. Det skjer som regel i siste økt på skolen, da det er noen timer siden jeg har spist, virkelig? funker ikke å ta et eple eller banan heller, har føst problemer med dette nå. Anonymous poster hash: 0c1b8...240
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #2 Skrevet 21. september 2015 For meg ble det mindre romling når jeg husket å drikke regelmessig Anonymous poster hash: 0123b...dd7
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #3 Skrevet 27. september 2015 jeg hadde dette problemet med det gamle kostholdet mitt, men opplever det aldri lenger gammelt kosthold: 2 skiver kneipp til frokost, og to skiver kneipp til lunsj. nytt kosthold: havregrøt til frokost, suppe, litt salat og kikerter til lunsj, et fberknekkebrød med peanøttsmør som mellommåltid i totoda. Eple gir meg alltid følelsen av å bli MER sultenAnonymous poster hash: 87c6b...ab6
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #4 Skrevet 27. september 2015 jeg hadde dette problemet med det gamle kostholdet mitt, men opplever det aldri lenger gammelt kosthold: 2 skiver kneipp til frokost, og to skiver kneipp til lunsj. nytt kosthold: havregrøt til frokost, suppe, litt salat og kikerter til lunsj, et fberknekkebrød med peanøttsmør som mellommåltid i totoda.Eple gir meg alltid følelsen av å bli MER sultenAnonymous poster hash: 87c6b...ab6 Jeg blir også mer sulten av eple. Hvorfor det, egentlig? Anonymous poster hash: 024f2...dd9
Hexenbiest Skrevet 27. september 2015 #6 Skrevet 27. september 2015 Jeg plagdes mye med dette før! Tror det skal hjelpe å kutte ned på sukker og hvete. De som har IBS har mye av dette, og da hjelper denne fodmap-dietten mye på dette hører jeg Men mindre sukker og hvete! Det vet jeg selv hjelper. Og ja, eple gjør deg mer sulten. Aner ikke hvorfor jeg heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå