aline Skrevet 6. oktober 2004 #81 Del Skrevet 6. oktober 2004 uansett, så var det jo du som trakk fra USAs 1 %, da er det vel minst like relevant hvordan forholdene er her? jeg er imot dødsstraff overalt jeg, men jeg engasjerer meg for lovene og reglene i norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2004 #82 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg mener at dødstraff burde vært brukt i helt spesielle tilfeller. Som f.eks. Quick saken. ( hvet ikke om jeg har skrevet det riktig men, la gå). Masse mordere og terrorister bla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherubino Skrevet 8. oktober 2004 #83 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg mener at dødstraff burde vært brukt i helt spesielle tilfeller. Som f.eks. Quick saken. ( hvet ikke om jeg har skrevet det riktig men, la gå). Masse mordere og terrorister bla. Nå er det vel mange av de involvert i det svenske rettsapparatet som etterhvert begynner å mene at Quick er en formidabel lystløgner. At alt han forteller er bullshit. Skulle man henrette folk på grunn av løgnaktighet ble det riktig så utrivelig og utrygt å være politiker f.eks. Tenkt på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå