Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er lei av å ikke passe støvlettene på Din Sko... (selvom det faktisk er der jeg en gang fant et par som passet..)

Mine legger passer tydeligvis ikke inn i standardstørrelsen på støvletter. Finnes det noe sted som har forskjellige størrelser også i leggvidden, og ikke bare fotlengde??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min løsning på det er å kjøpe støvletter med snøring i tillegg til glidelås og dermed kan du løsne snøringen slik at de passer

Skrevet

Husk at skomakere kan blokke skaftene for en billig penge!

Men da må det ikke være veldig for smale da.

Ellers kan det være greit å huske at semsket og nubuck strekker og former seg lettere enn glatt skinn.

Det finnes også en spray som heter leather Stretch som du sprayer inni skoen der du trenger det (altså i skaftet) rett før du tar den på deg. Sprayen gjør at skinnet strekkes lettere.

Ellers vet jeg at Gabor har endel støvletter som har vide skaft. Det selger de i de fleste store skobutikker, bl.a Grændsen Skotøimagasin i Oslo (hvis du bor der da ;))

Det var forresten en tråd her inne på "Velvære, klær, kosmetikk" for ikke mange uker siden, hvor støvletter for kraftige legger ble diskutert, og jeg tror det kom noen konkrete tips på hvor de hadde funnet støvletter. Prøv å søke, eller bla deg bakover så kanskje du finner tråden.

Skrevet

Takk for alle tips!

De hadde noen rålekre på Duo da! :sjarmor:

Har noen erfaring med å bestille derfra? Greit med levering, betaling osv.?

Skrevet
Takk for alle tips!

De hadde noen rålekre på Duo da! :sjarmor:

Har noen erfaring med å bestille derfra? Greit med levering, betaling osv.?

Jepp! Jeg har kjøpt derfra. Kjempe fornøyd, god service og rask levering. Trekker ikke fra kontoen før de sender støvlettene. Jeg fikk de sendt til ei venninne i England ,for å slippe toll og moms, hun hadde de dagen etter at jeg snakket med butikken. De ringte meg for å fortelle at de var tom på en størrelse og lurte på hva jeg ville gjøre. Kjøpte en cm mindre gikk helt fint. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...