Edie Skrevet 20. september 2004 #1 Skrevet 20. september 2004 Gjorde du noe ut av det, eller? Må nesten finne på noe så hun ikke kan si nei..
Gjest Poirot Skrevet 20. september 2004 #2 Skrevet 20. september 2004 Jeg ringte og sa jeg skulle gifte meg og spurte om hun ville være forlover. Har liten sans for dill og dall og folk som oppfører seg som om det er et frieri det handler om.
Cajsa Skrevet 20. september 2004 #3 Skrevet 20. september 2004 Forloveren og jeg har kjent hverandre siden vi var tre år. Hadde lyst til å gjøre noe spesielt da jeg skulle spørre.. Så jeg laget et lite album, med bilder og kommentarer fra tiden vår sammen, og avsluttet med å stille spørsmålet om hun ville være forlover.. Det var knallsuksess!
Bokalven Skrevet 20. september 2004 #4 Skrevet 20. september 2004 Nei, jeg spurte henne faktisk via nettet (vi bor i forskjellige land) og sa "hvis vi skal gifte oss, vil du være forloveren min da?" Og det ville hun, sa hun.
Gjest MrsL Skrevet 20. september 2004 #5 Skrevet 20. september 2004 Jeg ringte henne og sa vi skulle gifte oss og spurte om hun ville være forloveren min
Gjest Fighter Skrevet 20. september 2004 #6 Skrevet 20. september 2004 Vi var på café og drakk kaffe. Og så spurte jeg om hun ville være forloveren min. Ikke noe dilldall her heller.
Gjest Gjesta Skrevet 20. september 2004 #7 Skrevet 20. september 2004 Jeg ser ikke forloveren min så ofte siden vi bor på hver vår kant av landet, men ei helg hun var i hjembyen kom hun på et lite besøk til meg, og jeg hadde bestemt meg for å spørre henne da. Hun ble kjempeglad, og vi snakket masse bryllup den kvelden! Gjorde ikke så mye ut av det, men det ble en veldig fin kveld likevel! K
Gjest Madam Felle Skrevet 20. september 2004 #8 Skrevet 20. september 2004 Nei' date=' jeg spurte henne faktisk via nettet (vi bor i forskjellige land) og sa "hvis vi skal gifte oss, vil du være forloveren min da?" Og det ville hun, sa hun.[/quote'] Det samme gjorde jeg
Brudulja Skrevet 20. september 2004 #9 Skrevet 20. september 2004 Vel, jeg spurte ikke en gang! Dette var noe vi hadde bestemt i sin tid og jeg hadde alt vært forlover i hennes. Det bare ble sånn
Sita Skrevet 20. september 2004 #10 Skrevet 20. september 2004 Det ble bestemt på barneskolen det (min aller beste venninne gjennom mange år)
Aelwyn Skrevet 21. september 2004 #12 Skrevet 21. september 2004 spurte da jeg var på helgebesøk og vi snakket om bryllupet.
cecily Skrevet 21. september 2004 #13 Skrevet 21. september 2004 Jeg tok enkelt og greit en telefon til henne. Det angrer jeg stort på i dag, for jeg skulle gjerne likt å sett reaksjonen hennes i levende live. Hun begynte nemlig å burgrine av glede... Jeg ble kjemperørt over reaksjonen og begynte å tørke tårer selv innimellom latterkickene mine.
Edie Skrevet 21. september 2004 Forfatter #14 Skrevet 21. september 2004 Det er min bestevenninne som skal være forlover, og på en måte vet hun det sikkert.. Vi har jo pratet om det før. Men merkelige meg blir allikevel nervøs for å spørre jeg... Hater å spørre andre om tjenester...
IdaC Skrevet 21. september 2004 #15 Skrevet 21. september 2004 Det er jo en ære å være forlover, det er ikke en tjeneste...
Gjest Aricept ii Skrevet 21. september 2004 #16 Skrevet 21. september 2004 Det er jo en ære å være forlover' date=' det er ikke en tjeneste...[/quote'] For folk med dårlig selvtillit (les: meg) ses det på som en tjeneste... Ingen ære å gjøre noe for meg...
søndagsengel? Skrevet 26. september 2004 #17 Skrevet 26. september 2004 Min beste venninne og jeg pratet om dette for en stund siden, og jeg spurte da om hun, når jeg en gang skulle gifte meg, ville være forlover. Og det ville hun!! I går hadde hun og jeg "jentekveld" hos meg, og jeg fortalte at dato for bryllup er satt... Så nå er det i gang!!! Gleder meg!
diddi Skrevet 27. september 2004 #18 Skrevet 27. september 2004 Jeg fortalte at vi hadde forlovet oss, og hun gratulerte. Så sa jeg at hun fikk forberede seg grundig siden hun skulle holde tale. Det tok noen sekunder før hun "fikk det inn", så lyste hun opp og ble kjemperørt. "Hvis du vil da" sa jeg. Og det ville hun.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå