Soyli Skrevet 21. september 2015 #1 Skrevet 21. september 2015 (endret) Heisann! Jeg har en "boks" med sånn salatkylling, uåpnet, vakumpakket selvsagt, kjøpt for 1 uke siden. Det står siste holdbarhet i morgen, da freaker jeg litt ut, tror dere den er gamme i dag? Er jo bare 1 dag forskjell liksom. Om den er gammel i morgen er den vel gammel i dag og tenker jeg Endret 21. september 2015 av Soyli
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #2 Skrevet 21. september 2015 Neida, det betyr at du fint kan spise den i morgen. Anonymous poster hash: 193b1...6a8
Gjest Raindrops Skrevet 21. september 2015 #3 Skrevet 21. september 2015 Den burde være i orden, hvis ikke kjenner du det på lukten. Bedervet kylling er ikke til å ta feil av.
Ewe Skrevet 21. september 2015 #4 Skrevet 21. september 2015 Holdbarhetsdato har ofte et slingringsmonn, og ting holder seg ofte lengre enn det som står. Særlig på uåpnet embalasje. Er du i tvil, så lukt på den når du åpner
Soyli Skrevet 21. september 2015 Forfatter #5 Skrevet 21. september 2015 Tusen takk for svar! Skal sniffe på den, så forhåpentligvis blir det kyllingsalat i kveld :D
penny_ Skrevet 23. september 2015 #7 Skrevet 23. september 2015 Den er sikkert god om to dager også selv om man ikke skal spise det etter siste forbruksdag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå